.

12 marca 2017

KOLEKCJONUJ WSPOMNIENIA

"Nie ma zbyt wiele czasu, by być szczęśliwym. Dni przemijają szybko. Życie jest krótkie. Jeżeli nie jesteśmy szczęśliwi dziś, jak potrafimy być nimi jutro?"
Dzień dobry kochani! Nie wiem jak u Was z pogodą, ale u mnie niebo pochmurne. Obawiam się, że deszcz może popadać później, ale tak szczerze... nie przeszkodzi mi to w zachowaniu dobrego humoru. Tak, trzeba się uśmiechać i korzystać z życia! Od piątku mam niespodziewanie świetne samopoczucie, staram się myśleć pozytywnie i nie dać się gorszym chwilom. Miałam już wczoraj tutaj coś napisać, ale kompletnie nie wiedziałam co... Byłam w pośpiechu trochę i w lenistwie też (żeby nie było, że ja ciągle biegam tu i tam). Myślałam, myślałam... i nic nie wymyśliłam. Widocznie potrzebowałam snu, aby po przebudzeniu się, zaparzeniu małej czarnej, przysiąść i przywitać Was w ten piękny dzień. Dni przemijają szybko. To prawda. Nie pamiętam nawet, jak to się stało, że minęły już trzy miesiące nowego roku. To nieprawdopodobne, że mojemu bratu pojawił się pierwszy ząb. Przecież niedawno jeszcze przyswajałam się z myślą jego urodzin, hah. To nieprawdopodobne, że ja i moje przyjaciółki przystąpimy do egzaminu maturalnego już w maju! Poza tym wątkiem, nie chcę już o tym rozmawiać. Cały ten temat dorosłości mnie już męczy. Życie jest krótkie. Jest, i możesz to zauważyć wokół siebie, o ile spojrzysz dalej niż na czubek własnego nosa. Z wielu powodów jestem przekonana, że trzeba z niego korzystać jak najmocniej i chwytać się okazji, szans, nowych chwil, bo to z nich życie głównie się składa. Liczą się chwile i emocje -jak już kiedyś wspomniałam. Jeżeli nie jesteśmy szczęśliwi dziś, jak potrafimy być nimi jutro? Jutro to zawsze nowy start. Jutro jest czyste jak lipcowe niebo, nieskalane żadnym błędem. Pracuję na lepsze jutro, ale kiedy będę potrzebowała, zrobię sobie przerwę od tego optymizmu. Człowiekiem jestem i też mogę upaść, zwątpić, ale najważniejsze to wziąć głęboki wdech i wstać, iść do przodu. I tego Wam życzę, wspinać się po życiowej drabinie, zdobywać nowe doświadczenia i kolekcjonować wspomnienia, nigdy rzeczy.
Miłej niedzieli kochani! A ja zmykam odwiedzić moich dziadków, uwielbiam spędzać z nimi czas :) W końcu... Życie jest krótkie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.