4 marca 2017

GWIAZDY SĄ CHARMANT

Ostatnie dni mijają mi tak zaskakująco szybko... Nim się obejrzę a zamiast słońca, widzę gwiazdy na niebie. Gwiazdy są charmant, ale rzadko kiedy mam czas, by je podziwiać. Większość planów nie udaje mi się zrealizować, bo życie ostatnio lubi mnie zaskakiwać. To co planuję, często ulega zmianie. Nie chcę narzekać, bo wiosna idzie dużymi krokami. Zmiany są dobre, o ile się ich nie boimy. Słońce coraz częściej grzeje poliki, wiatr staje się cieplejszy i ogólnie chce się żyć! Wczorajszy dzień spędziłam w drodze. Wyskoczył mi zupełnie niezaplanowany wypad do Wrocławia. Miałam okazję porozmawiać z mamą na kilka tematów. Te, które ciężko poruszyć i te błahe, zupełnie codzienne, ale równie ważne. Dzień był piękny, słoneczny, nawet ciepły. I te drogi, długi asfalt ciągnący się przez jakieś sto osiemdziesiąt kilometrów. Muzyka, trasa, samochód i słońce. Uwielbiam takie beztroskie chwile. Takie momenty mnie właśnie cieszą. Te niezwykłe, które są na pierwszy rzut oka zwykłe. Kiedy wróciłam do domu, szybko się ogarnęłam, odświeżyłam i... kolejny wypad. Od jakiegoś czasu nie mogłam się doczekać na ten seans. Maria Skłodowska Curie. Polecam, jeśli ktoś lubi odskocznię od tradycyjnego kina. Spędziłyśmy z przyjaciółką razem czas, wyskoczyłyśmy gdzieś i to był udany wieczór. Gdy wróciłam do domu, znowu tylko na chwilę, zostawiłam kilka rzeczy i wybrałam się ze znajomym nad zalew. Obserwowałam to ciemne niebo i jasne na nim punkty. Księżyc, który z każdą minutą znikał mi z widoku, chowając się za drzewami. 
Ostatnio dni mijają mi tak zaskakująco szybko... Ale czy nie na tym polega właśnie moje życie? Lubię akcje, emocje i tempo. A kiedy trzeba, chowam się pod kołdrą i regeneruję siły jak dziś. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.