In photos travels

Podróżniczki trzy we Wrocławiu

Znacie to uczucie, kiedy po głowie chodzi Wam jedna, ta sama myśl? Od jakiegoś czasu planowałam wizytę w tym mieście. Dobra, niczego nie planowałam, zrobiły to moje przyjaciółki, ja po prostu chciałam tam pojechać, zobaczyć coś i spędzić miło czas. Udało się. Wylądowałyśmy w sobotę we Wrocławiu, a pierwszym punktem naszej babskiej wycieczki był Stary Rynek. Każdy kojarzy te kolorowe kamienice. Ludzi więcej niż na łódzkiej Piotrkowskiej. To miasto żyje! Żyje turystami, życiem, malowniczymi budynkami i licznymi atrakcjami. Dlatego odważyłyśmy się ruszyć przed siebie i po prostu zwiedzać, robić piękne zdjęcia. Przeszłyśmy kilka dobrych kilometrów, kilka to znaczy dużo, bo pogorszyłam odciski, które zrobiły mi się dzień wcześniej. Tak czy inaczej szłyśmy i spotkałyśmy kilkunastu obcokrajowców, dobrych kelnerów i kilka ciekawych miejsc. Idąc przez miasto możesz usłyszeć niemiecki, hiszpański, angielski i kilka innych języków. Turystów od groma. Pozdrawiamy tak w ogóle facetów, którzy robili sobie selfie z nami podczas naszego spaceru. Chociaż wiem, że i tak tego nie przeczytają, ale sytuacja była naprawdę zabawna. Wrocław zachwycił mnie architekturą. Pojawiający się na każdym kroku gotyk, manieryzm czy barok kontrastujący z modernizmem. Ponadto miasto to, jako jedne z największych w Polsce ośrodków kulturalnych, jest pełne muzeów, w których można podziwiać wiele eksponatów, będących wytworami artystów i rzemieślników na przestrzeni wielu stuleci... Myślę, że warto tam pojechać na trochę dłużej niż jeden dzień. Te kilkanaście godzin to zdecydowanie za mało, by poznać uroki Wrocławia :)
 Kliknij czytaj dalej i obejrzyj mnóstwo zdjęć! :)
Na pewno kiedyś powrócę do tego miasta... Zamieszkać bym tam nie potrafiła, ale weekendowy chill out jak najbardziej na tak.

Related Articles

1. też byłam niedawno we Wrocławiu, ładne miasto ;) bardzo fajne zdjęcie wyszło na dworcu ;)

2. Już widzę miejsca,gdzie bym mogła looki robić :)

3. Wrocław mam pod nosem ale przyznam że cały czas go poznaję bo jest wiele pięknych miejsc :)
    Jak jeszcze będziecie to polecam się wybrać na fontannę multimedialną na Pergolę, do Zoo czy na Sky Tower :)

4. Byłyśmy w Sky Tower, ale niestety nic nie zobaczyłyśmy.. bilety wyprzedali :(

5. Wrocław - kocham to miasto za wszystko i nic :) Jest tak piękne i cudowne, że za każdym razem jak tam jestem, mam ochotę spać na rynku pod gołym niebem, byle nie wracać do mieszkania, lecz nasycić się pięknym widokiem kamienic :)