In thoughts

Wybladłe welony, cięte róże czy wielkie wygrane?

„  Kiedyś się ustatkuję, ale jeszcze nie czas na takie szaleństwo.   ”
Zapewniam was, że każdy z nas miał te swoje plany, marzenia, cele na przyszłość, priorytety... Jako dzieci udawaliśmy wyidealizowane profesje, szczęśliwych dorosłych, nawet niewidzialnych pieniędzy, których nigdy nie brakowało. Jednakże pojawiło się trochę więcej lat na karku, dziewczyny wyrosły z manii lalek Barbie, a chłopcy... trudno mi powiedzieć, czy kiedykolwiek któryś z was wyrósł z niektórych przyzwyczajeń. U większości z was wciąż pozostała ta pasja dbania o te samochody i te skłonności do szybkiej jazdy. Znam osoby, które od dziecięcych czasów snują harmonogramy swojego życia. Matura, studia, rodzina. Matura, rodzina, studia. Matura, studia i rodzina -dwa w jednym za razem. Praca,  rodzina w między czasie. I wiele innych takich! Plany planów, moi drodzy. Zaskakujące jest słuchanie tego wszystkiego. Wysłuchiwanie o ślubach, białych kieckach i wybladłych welonach, ciętych różach, ubrudzonych śliniaczkach, skomplikowanych studiach, fascynujących podróżach. I uwaga, raz na jakiś czas zdarza się, że usłyszę z ust innych, że nie wiedzą, czego pragną. I nie są to moje usta. Aż mi się w głowie przewraca, jak słucham czasami tego wszystkiego. Mimo, że nie wszystko jest zgodnie z moimi priorytetami, to każdemu życzę jak najlepiej. Wścibskim w życiu być nie warto. Nie wiem do końca, czego od życia chcę. Bo chcę czegoś, co mnie nasyci życiem, usatysfakcjonuje. Wiecie... ten dreszcz, karuzela emocji i pudła wspomnień, zdjęć. Chcę niezapowiedzianych momentów, dzikich przygód, nocnych spacerów, drogi w nieznane... Chcę patrzeć w lipcowe gwiazdy i w grudniowy Księżyc. Ogrzewać się majowym słońcem, chować w swetrach przed jesiennym wiatrem. Domagam się spełnienia, dalekich podróży i wielkich wygranych. Pragnę się bawić, kiedy energia mnie rozprasza i pragnę płakać, kiedy czuję się rozsypana. Chcę być sama, kiedy tego najzwyczajniej potrzebuję i mieć kogoś obok, kogoś blisko serca. Mam apetyt na wszystko i na nic. I chyba na takie szaleństwo też mnie nie stać.

Related Articles

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...