In life

Happy (not necessarily) new me!

2015 był dla mnie rokiem zaskakującym, spróbowałam wielu nowych rzeczy, nauczyłam się więcej i lepiej (niekoniecznie mam na myśli szkołę), poznałam wielu fajnych ludzi, a co za tym idzie miałam wiele ciekawych, czasem szalonych przygód, fantastycznie spędziłam wakacje, przeżyłam swoje wzloty i upadki. Sukcesy dodawały mi skrzydeł, porażki je podcinały. Podjęłam wiele ważnych dla mnie decyzji i zrozumiałam, że życie nie będzie już fair. Zachowywałam zimną krew i wybuchałam niekiedy jak wulkan. Wiecie... są gorsze dni, a czasami nawet tygodnie. I miesiąc też może być gorszy. Rok 2015 za nami, dziś zaczęliśmy pierwszy rozdział z trzystu sześćdziesięciu pięciu. Mam nadzieję, że ten czas będzie lepszy niż poprzedni! Tymczasem zalecam więcej wypoczywania i chill outowania w te gorsze dni. Koc i cisza to ostatnio moje najlepsze lekarstwa. 
Udanego!

Related Articles

11 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku i samych cudownych dni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Happy New Year!
    _________________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Nalepszego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dooobra. Jeden dzień różnicy.. czepiasz się! :D

      Usuń
  5. mój 2015 rok nie był w zupełności udany, dlatego cieszę się że już się skończył :)
    również zrozumiałam że życie nie będzie już fair. Oby ten 2016 rok był dla Ciebie udany! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten rok dla mnie był ogromnie zaskakujący i doszłam do takich samych wniosków jak Ty! Oby ten rok był lepszy dla Ciebie i dla mnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najpiękniejszego w 2016 roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się w pełni. Jedyne czego Ci życzę to cierpliwość, spokój i odwaga. To przyda się każdemu. Bo tylko od nas zależy nasze życie :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pomyślności w nowym roku kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego w nowym roku ! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...