In food

Zielono mi! Pasta ze szpinakiem i kurczakiem

Lubię szybkie obiady, uwielbiam przeróżne makarony i zajadam się nimi praktycznie na co dzień. Dzisiaj, korzystając z wolnego czasu, przygotowałam coś, czego dawno nie próbowałam. Makaron z kurczakiem ze szpinakiem w sosie. Danie pyszne i apetyczne. Dlatego pomyślałam, że podzielę się z wami przepisem.


Składniki:
• kilka kostek mrożonego szpinaku
• dowolny makaron, najlepiej pasuje tu spaghetti, cannelloni lub penne
• pieprz, sól -do smaku
• 1/3 białej cebuli
• 3 łyżki jogurtu naturalnego lub śmietany 
• filet z kurczaka
• ser feta albo typu feta (Tolonis, Favita)
• zioła prowansalskie
Sposób przygotowania:
Makaron gotujemy wg uznania, al dente jest u mnie najczęstszym rozwiązaniem. Pierś z kurczaka kroję w kostkę i smażę na patelni bez tłuszczu, dodaję pokrojoną cebulkę w drobną kostkę. Dolewam odrobinę oliwy i mieszam. Dodaję szpinak, przykrywam pokrywką patelnię, tak aby szpinak się rozmroził pod wpływem ciepłej temperatury. Jeśli chcecie możecie dolać oliwę albo trochę wody. Ser kroję w kostkę, ilość wg uznania. Ja dodałam 1/3 opakowania. Dodaję do kurczaka i szpinaku, mieszam, posypuję mieszankę solą i pieprzem, ziołami prowansalskimi. Dodaję łyżki jogurtu naturalnego lub śmietany (można dodać pół na pół, zrobiłam tak), mieszam wszystko i duszę na wolnym ogniu. Makaron odcedzam i wykładam na talerz, sos z kurczakiem wykładam na pastę. I smacznego! Możemy też jako dodatek podać brokuły, będzie jeszcze zieleniej! :)
Uwielbiam gotować, ahh...

Related Articles

4 komentarzy:

  1. Już miałam przyjść do ciebie na obiad jak Karina powiedziała co gotujesz, 😃 ale niestety lub stety zdążyłam na autobus 😅

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetycznie wygląda :)

    Zapraszam:

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda apetycznie, jednak nie przepadam za makaronami :((

    OdpowiedzUsuń
  4. Pycha! Na pewno spróbuję, bo to coś idealnego dla mnie :>

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...