In thoughts

Dlaczego dobrze byc kobietą?

Nie żebym była feministką, nie chcę być niegrzeczna, ale ten post tworzę dla nas, kobiet. Wiem, że czytelnikami są również mężczyźni, musicie wybaczyć, że ten tekst nie będzie miał nic z wami wspólnego.
Dlaczego dobrze być kobietą?

Myślę, że każda kobieta przechodzi w swoim życiu okres, kiedy zastanawia się nad istotą jej istnienia i roli, jaką powinna/chce pełnić. Nie każda z nas czuje się niekiedy spełniona, gubimy się -zdarza się to, płaczemy, dramatyzujemy i często wydajemy zbyt dużo pieniędzy, szczególnie na zakupach. Ale przychodzi taki czas, kiedy jesteśmy dumne z tego, że nie jesteśmy facetami, a superwomans. Wiem, wiele twierdzi, że świat bez mężczyzn to nie to samo. Nie mówię, że faceci są niepotrzebni, ale... nie są też niezbędni:) Dlaczego dobrze jest być właśnie kobietą? No myślę, że najważniejszym z czynników należy wymienić fakt, że możemy być piękne i tym samym kusić mężczyzn, nie dając im za wygraną. Nie wierzę, że to napisałam, ale musiałam haha. Poza tym nasze zachowanie zawsze można wytłumaczyć hormonami. No przecież to nie od nas zależy, jaki hormonek zadziała niepoprawnie! Tylko w naszym przypadku słowo nie może oznaczać tak naprawdę tak. My, kobiety, nigdy nie zgłupiejemy, żeby śpiewać serenady pod oknem dla mężczyzny! Jesteśmy wrażliwe, płaczemy i nie jest to traktowane jako wstyd. Potrafimy być dwuznaczne i opiekuńcze, ale i zadziorne, ambitne i pewne siebie. Faceci nie zawsze... Mamy poza tym szerszy wybór ubrań i dodatków, a nasza moda nigdy nie jest monotonna. Żyjemy dłużej od facetów średnio o siedem lat, no chyba że jakiś samiec doprowadza Cię do szału przez połowę życia, to automatycznie może Ci bezczelnie odebrać te lata. Wtedy jedynym wyjściem jest... nie pozwolić na to i powiedzieć grzecznie do widzenia. Kolejnym powodem, dla którego dobrze jest być kobietą jest sam fakt, że nie musimy się martwić... łysiną czy zakolami, nawet jeśli nasze włosy są w gorszej kondycji. Jesteśmy doskonałymi mówcami, mamy tendencję do zapamiętywania wieeeeelu rzeczy (mam głównie na myśli nawet najmniejszy detal, który wpłynął na nasz nastrój jakkolwiek), no i nie musimy się oświadczać ani wydawać pieniędzy na pierścionek zaręczynowy, choć różnie to bywa w dzisiejszym świecie... ;) Powodów jest mnóstwo. Możemy mieć tonę biżuterii, dwieście par butów, trzysta pomysłów na sześćdziesiąt sekund i wiele więcej. Czerpiemy radość z prostych rzeczy, ale lubimy być zaskakiwane i obdarowywane (niekoniecznie mówię o rzeczach materialnych, ale i tym nie gardzimy). Jesteśmy wrażliwe, przyjacielskie, niekiedy wredne i zdradzieckie, ale nic nas nie zastąpi. Bóg wiedział, co tworzy. 

Related Articles

6 komentarzy:

  1. Być kobietą być kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy8:20 PM

    Jeśli mam być szczera to zdecydowanie nie podoba mi się ten post. Wieje tu konkretnym feminizmem. Zrobiłaś z siebie księżniczkę, w okół której wszyscy muszą skakać a faceci to bezużyteczne zabawki. Uwierz mi,że też mogą być wrażliwi i też płaczą i jakoś nie uważam tego za coś złego bo nikt nie jest robotem. Kuszenie wyglądem... Bawisz się w femme fatale? A co do obdarowywania, brzmi jakbyś była materialistką... Zdecydowanie nie podzielam tego co napisałaś w poście, jestem przeciwna robieniu z siebie królewny. Każdy, nieważne czy mężczyzna czy kobieta zasługuje na godne, indywidualne traktowanie i każdy potrzebuje czuć się kochany i każdy potrzebuje uczucia, że jest ktoś na kim mu zależy,więc podejście "zniżanie się do niskiego poziomu i staranie się o mężczyznę to splamienie honoru i godności" jest po prostu bez sensu i już nawet nie chodzi o śpiewanie serenad jak to napisałaś... Post zdecydowanie na nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałaś dobrze post? Gdzie Ci tu wieje feminizmem? Gdzie niby uważam, że faceci to bezużyteczne zabawki i że wrażliwość u nich to powód do śmiechu? Nie zrobiłam z siebie żadnej księżniczki, moja droga, widocznie nie znasz mnie osobiście... Nieładnie tak oceniać. Materialistką również nie jestem, ale gdybyś mnie znała, to byś wiedziała. Kusić wyglądem powinna każda kobieta moim zdaniem, taka jej rola. Każda chciałaby być piękną i taką się czuć. Nikt Cię nie zechce zapuszczoną jak za czasów średniowiecza! Zazwyczaj... Ten post jest o tym, dlaczego warto być kobietą, a nie dlaczego lepiej byłoby być nią. To różnica. Nikt tutaj nikogo nie obraża, ani nie poniża. Nie zachęcam do robienia z siebie królewny. Przeczytaj, proszę, jeszcze raz uważnie ten post :) Jak napisałam, "nie mówię, że faceci są niepotrzebni, ale... nie są też niezbędni".
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Anonimowy9:44 PM

      Jak sie ma już daną osobę z która nie chcesz sie rozstać to powiedz mi po co dalej kusić? Bo wciąż dalej tego nie rozumiem,masz chłopaka? I dalej kusisz?

      Usuń
  3. A no kuszę, swojego chłopaka :) Z tym kuszeniem miałam na myśli ogół. Ogólnie jako kobiety, a nie tylko ja... Widzę, że lubisz się czepiać tak naprawdę o nic.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Być kobietą to jest coś :D
    http://pamietnikprzyjacielem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...