.

6 września 2015

Taki urok

Heej, kochani! Mam w końcu chwilę wolnego czasu, aby tutaj cokolwiek wam napisać. Jest tyle rzeczy, które planowałam! Mówię tutaj oczywiście o rzeczach związanych z blogiem. Może zacznę jednak od dzisiejszego posta. Za wiele się u mnie ostatnio nie działo, jeśli mam być szczera, a jednak czas uciekał mi między palcami. Wrzesień, a za nim szkoła -trochę trzeba się dostosować do drugiego roku liceum. Wolny czas, który jeszcze mam, staram się poświęcać przyjemnościom. Chociaż... no zaczęłam oglądać trzy filmy, czytać dwie książki i wiecie co, nie mogę się zabrać, by to skończyć! Spędzam też czas z Dawidem, jeśli i on znajdzie trochę czasu i siły po pracy. Na weekend przyjechała rodzina, to też mam zajęcie. Właśnie słyszę, że wołają mnie do kuchni, by coś wspólnie upichcić. U mnie bez zmian, ciągle coś. Jedyne, co odczułam, to zbliżającą się jesień. Czuję ją... w dłoniach. Moje dłonie robią się już zimne, a na skórze pojawia się gęsia skórka. Nie wiem czemu ze mnie taki zmarzluch, to chyba taki urok.
Miłego dnia, trzymajcie się ciepło!

5 komentarzy:

  1. 2 klasa Lo całkiem spoko:) Dasz radę:) Zazdroszczę wolnego czasu.
    Ślicznie wyglądasz♥
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)) Ps. Piękne długie włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam dokładnie to samo. Staram się wykorzystywać niewielką ilość obowiązków związanych z drugą klasą i robić coś produktywnego, z czego czerpię przyjemność. Ale czuję nadejście jesieni, a później zimy nie tylko w coraz większej ilości obowiązków i chłodnych dłoniach. Coraz bardziej mam ochotę ukryć się przed światem w szczelnym kokonie cieplutkiej kołdry :c

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czuję już jesień :( zimno, mokro i wgl nie fajnie:<

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne, długie włosy ! :3
    Zapraszam na nowy post, a w nim podsumowanie mojego wyjazdu ♥
    Pozdrawiam serdecznie! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie rozumie Cie , też zaczynam drugą liceum i już czuje że będzie dużo pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.