.

11 września 2015

Długosc dzwięku samotnosci

Nienawidzę jesieni. Nienawidzę tej pory roku tak bardzo, że dla mnie mogłaby nie istnieć. Nie lubię krótkich dni, nie przepadam za wrześniem ani za tym, że kończą się wakacje i ciepłe promienie słoneczne. Nie lubię wychodzić z domu, kiedy pada deszcz, a muszę być na zajęciach w szkole. Jesień to dla mnie kiepska pora roku. Pojawiają się nostalgie, liczne niezadowolenia, brak chęci na cokolwiek. Mam depresję, złe humory i czarne myśli. Naprawdę. Wiem, że wiele osób czuje się w podobny sposób -pocieszające, że nie jestem sama. Niepocieszający za to jest fakt, że miałam świetne plany na ten weekend, które uległy całkowitej zmianie. Nie jest to nikogo wina, tak wyszło po prostu. Zostaję sama na te dwa dni, muszę ogarnąć kilka spraw, może przemyślę sobie niektóre sprawy. Wykorzystam czas dla siebie, a raczej zmarnuję go. Zmarnuję go do reszty. Tak przynajmniej dzisiaj, teraz to widzę :) I postaram się przestać marudzić, bo obawiam się, że czytając to, macie już dosyć.
Poza tym u mnie wszystko dobrze, tylko życie mi się dłuży.. Nie no, żartuję oczywiście haha. Dłużyły mi się tylko lekcje i te wieczory bez Niego. Poza tym jest dobrze, może prócz tego że jem ostatnio więcej rurek z krem waniliowym i czekolady (boże, aż strach wejść na wagę!). No i słucham po raz pięćdziesiąty tej samej piosenki, leci w kółko i w kółko, w końcu się zorientowałam, fajnie. Przestanę truć i pójdę może coś obejrzeć. Przypomniało mi się o horrorze, właśnie! Dlaczego moja pamięć ostatnio tak szwankuje... No nic.
Miłej nocy.

5 komentarzy:

  1. Ja też nienawidzę jesieni..mam tak jak ty, zły humor, nic mi się nie podoba, myślę pesymistycznie i jem zdecydowanie za dużo czekolady.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nawet lubię jesień, wieczory z herbatą, pod kocem, z dobrym filmem i chłopakiem są naprawdę pozytywne!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny naszyjnik, właśnie czegoś takiego szukam:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam to, jesień faktycznie bywa przytłaczająca, ale ma też pewien klimat. Jak to się mówi we wszystkim można dostrzec pozytywy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy10:43 PM

    Ja właśnie uwielbiam każdą porę roku, w kązdej jest coś szczególnego. Podczas jesieni lubię wieczorkiem posiedzieć z kawką lub gorącą czekoladą z dobrą książką. Ps.kiedy nowy post? Czekm! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.