.

31 sierpnia 2015

We are better off as three

Hej hej! Nie zamierzam wspominać, że to tylko kwestia godzin, kiedy rozpocznie się wrzesień -bo szczerze też nie lubię całej tej gadki pod koniec wakacji. 
W weekend planowałyśmy z dziewczynami zrobić u mnie nocowanie. Plany nam trochę się zmieniły pod pewnym małym względem, ale ostatecznie nam to nie przeszkodziło. Spędzony razem czas, trochę wygłupów i gotowanie dało mi pozytywną energię! Mimo tego, że później obejrzałyśmy Naznaczonego: rozdział 3. Biorąc pod uwagę, że poprzedniego wieczoru byłam w kinie z chłopakiem również na horrorze, przymykałam oko na ten nasz seans. Ale mogę wam powiedzieć, że film nie był jednak taki straszny, hahah. Nie no, serio. Zdziwiło nas pod koniec filmu cechy filmu fantasy, chyba mogę tak to określić. Spodziewałam się innego zakończenia, zdecydowanie. O czwartej rano zasnęłam, kiedy to dziewczyny oglądały mój ulubiony program, haha. Myślę, że każda z nas spędziła miło czas. Zresztą zawsze tak przecież jest, po to mamy siebie. 
Resztę zdjęć chyba zostawimy dla siebie. Zresztą nie jest ich tak dużo, bardziej skupiłyśmy się na gotowaniu i gadaniu, tańczeniu i innego typu wygłupach niż na robieniu zdjęć. Tak czy inaczej... Miłego poniedziałku!

3 komentarze:

  1. muszę koniecznie obejrzeć 3 część :O :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi naznaczony nie przypadł do gustu mimo że jestem wielką fanką gatunku :D
    Śliczne zdjęcie!

    Poklikasz w link Shein na moim blogu? Będę wdzięczna i odwdzięczę się jak mogę :)
    http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/2015/08/new-in_31.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie ciągle tylko słyszy się o tym ile to godzin nie pozostało do 1 dzwonka, ale Hej szkoła nie jest taka straszna:) Piękne dziewczyny:)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam Was serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.