9 sierpnia 2015

Chillowanie, grillowanie

Hej Hej! Jak wam mijają godziny w tych upałach? Pogoda jest męcząca i dla mnie, staram się jakoś radzić, powoli się już nawet przyzwyczajam. Przynajmniej nie dokuczają mi już bóle głowy, jak ostatnio. Wczorajszy dzień miałam okazję spędzić z rodziną. Grill w taki upał sprawiał, że było jeszcze cieplej, jednak od czego są zimne drinki i cień w ogródku (dobra, i tak przenieśliśmy się do chłodnej kuchni później). Wróciłam dopiero wieczorem do domu, po czym zdążyłam się ogarnąć i przyjechali znajomi, z którymi spędziłam większość czasu. Niedawno tak naprawdę wstałam. Zaczynam przyzwyczajać się do południowych śniadań, haha. Dzisiaj jest równie gorąco... W taką pogodę ma się ochotę jedynie siedzieć w basenie! Dlatego zaraz wskakuję w bikini i zmykam pochillować w wodzie. 
Życzę miłej, chłodniejszej soboty. Trzymajcie się!

1 komentarz:

  1. mogłoby się delikatnie schłodzić, bo te upały są naprawdę męczące :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.