In life

We trzy

Dzień z dziewczynami, trochę mi brakowało tego. Z Kariną widuję się często, tak jakoś wychodzi. Cieszę się, że dzisiaj mogłyśmy spędzić trochę czasu razem we trzy. Pogadałyśmy o wielu rzeczach, które nas cieszą, smucą albo denerwują, pośmiałyśmy się, trochę zbudowałyśmy napięcie, które szybko przeszło. Była głupia sytuacja, głupi temat i dlatego. Tak czy inaczej fajnie, że mogłyśmy się spotkać i spędzić czas. Rozważyłyśmy przy okazji pool party na najbliższy czas, haha, Żaneta nie popuści a poza tym może być fajna zabawa! ;)
wcinaj ciasteczka, mała! hihihi

Related Articles

5 komentarzy:

  1. Takie spotkania z przyjaciółkami to okazja by się pośmiać i pogadać <3
    Zapraszam na nowy post ;-) Pozdrawiam
    bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauważyłam, że ostatnio strasznie zaniedbałam przyjaciół. Nie wiem jak to się stało. Może na rzecz chłopaka... Kto wie. Są wakacje i wiem, że muszę to nadrobić.

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post! Z resztą blog jest jeszcze lepszy. Z chęcią zapraszam też do mnie... :) Ja dopiero zaczynam i potrzebuję wsparcia... Miło będzie jak ci się spodoba i mnie zaobserwujesz... Oczywiście się odwdzięczę... :*
    Pozdrawiam
    Ola
    Kliknij tutaj
    lub tutaj :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym takie włosy *.*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...