.

12 lipca 2015

Summer ride

Niedziela to doskonały dzień, aby się zatrzymać. Przemyśleć parę spraw, pobyć trochę samemu i wypocząć, wyleniuchować się i tak dalej! Niedziela to dzień ładowania pozytywnej energii na następny tydzień. Wraz z moim psem wybraliśmy się na przejażdżkę rowerową, pogoda się poprawiła, a mi się trochę nudziło i potrzebowałam gdzieś wyskoczyć, a świeże powietrze to zawsze dobry wybór. Niedawno wróciłyśmy i czekamy na moich rodziców. Kiedy wrócą, to zamierzamy wspólnie z mamą robić pierogi z jagodami. W końcu się doczekałam tych owoców, które tak uwielbiam! Możliwe, że obejrzę jakiś film... Polecacie coś? I jak wyglądają wasze plany na wieczór?
Miłego, buźka!

7 komentarzy:

  1. Ja niedziele spędziłam niestety w pracy:(
    Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki masz fajny rower! :) z filmami to jestem strasznie do tyłu, więc nic nie polecę, bo pewnie co powiem, to już widziałaś :D a plany na wieczór? będę dekorować list ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio chciałam zabrać moją Lilkę na taką przejażdżkę, nawet minuty nie wysiedziała w koszyku :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. moim planem na niedzielny wieczór był film ''Dzrewo życia'' :)

    Pozdrawiam i miłego tygodnia ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jazdę na rowerze, ale z psem jeszcze nie jeździłam ;p
    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też z niecierpliwością czekałam aż pojawią się jagody! :>

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy przewożenie psa w koszu jest bezpieczne i legalne?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.