.

4 lipca 2015

Słonce woda lemoniada

Hej hej! Jak tam wam mijają wakacje? Gorąca pogoda nie opuszcza, cudownie! Uwielbiam lato, słońce, wodę, lemoniadę z cytryny, opalanie... I wszystko inne, co jest z nim związane. Dzisiaj, jak tylko wróciłam ze spaceru, wskoczyłam w bikini i zaczęłam korzystać. Basen, trochę opalania. Tego mi brakowało przez dłuższy czas, promieni słonecznych, czystego nieba. Lato to zdecydowanie moja ulubiona pora roku. 
Czekając na Dawida, w międzyczasie ogarniam jeszcze parę rzeczy i szukam czegoś po Internecie. Wakacje trwają w najlepsze, ostatnie dni były intensywne, bo ciągle coś mi wypadało. W mgnieniu oka minął pierwszy tydzień!  Mam nadzieję, że i u was wszystko w porządku. Zmykam i życzę wam miłego dnia.
Buźka!

6 komentarzy:

  1. napiłabym się lemoniady :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku uwielbiam Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ;)
    Tydzień minął zdecydowanie za szybko ;p
    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym korzystać w pełni z wakacji, jednak niedawno wróciłam dopiero ze szpitala. Aby wyjść na zewnątrz muszę poczekać jeszcze trochę ale już niedługo. Nie zmarnuję lata!

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.