.

10 lipca 2015

Beauty: New nails

Od jakiegoś czasu wzięła mnie mania na długie paznokcie. Trudno mi samej je zapuścić, szczególnie żeby były mocne i się nie łamały... Kiedyś moja płytka paznokcia była w lepszej kondycji. Dlatego też od czasu do czasu korzystam z małej pomocy. Moja przyjaciółka zazwyczaj to robiła -przyklejała tipsy, piłowała, malowała i takie tam... Ale dzisiaj postanowiłam sama spróbować! Uwierzcie mi, że obawiałam się tego podjąć... Bałam się, że się pokleję klejem, a efekt będzie straszny i będę musiała dzwonić do Kari, hahah. Na szczęście nie okazało się to trudne i sama dałam sobie radę. I nawet nie wyszły tak źle. Potem wahałam się nad kolorem, ale na dzisiaj wybrałam cielisty. Co myślicie? Próbowałyście, dziewczyny, kiedyś?
Przy okazji chciałam powiedzieć, że aktywowałam profil na asku, więc jeśli ktoś ma jakieś pytania, to wiadomo.. ;)

5 komentarzy:

  1. Śliczne naturalne !

    ____________________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszły Ci świtnie nie trzebba było sie obawiać ^^ ja juz kilka miesiecy sama kleje tipsy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest śliczny, ale kształt paznokcia tuz przy skórze jak to przy tipsach odstaje i nie wygląda na naturalny. Ale jak na pierwszy raz calkiem dobrze ! 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądają. Żałuję, że żadna z moich koleżanek nie interesuje się robieniem paznokci na cud miód. Lubię mieć je ładnie zrobione, ale nie mam do tego talentu ani cierpliwości.

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. takie paznokcie są najlepsze!;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.