In

Mniam! Cukinia zapiekana mozarella

Chyba każdy mój znajomy, znajoma wie, że bardzo lubię gotować. Myślę, że i czytelnicy bloga już to zauważyli. Na co dzień gotuję obiady, przygotowuję sobie swoje własne śniadania i kolacje. Rzadko zdarza się, żeby ktoś to zrobił za mnie. Ostatnio kupiłam cukinię, była jakaś promocja, dlatego się skusiłam. Poza tym uwielbiam cukinie! Zielona, przypomina mi w smaku i kolorze lato. Dzisiaj zrobiłam ją na kolację, która wyszła pysznie i lekko. Przepis znalazłam na jednej z moich ulubionych stron, czyli na Kwestia Smaku. Pozwolę sobie tym razem zostawić wam link do przepisu, polecam każdemu. A z wami podzielę się zdjęciami... bo tylko tyle pozostało :) PRZEPIS KLIK!

Related Articles

9 komentarzy:

  1. Wygląda smakowicie! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda pysznie<3


    ___________________________

    fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nie lubie cukini to tego bym sprobowala bo wyglada pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam!
    Zapraszam do mnie, pozdrawiam! <3
    bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda przepysznie!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pysznie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat za cukinią nie przepadam. W sumie szkoda, bo zawsze latem mamy ją w ogrodzie i mama często używa jej w kuchni

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. brzmi i wygląda smakowicie oraz zdrowo :D czyli w sam raz dla mnie! Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...