20 czerwca 2015

za duzy sweter, za duze jeansy

W takie dni jak ten nie mam ochoty na zbyt wiele rzeczy. Najchętniej chowam się w za duży sweter, mam na sobie za duże jeansy i rozpuszczone włosy. Na dworze jest chłodno i pochmurno, dlatego w mieście byłam tylko po to, aby jak najszybciej załatwić kilka rzeczy. Od czasu gdy wróciłam, siedzę i kręcę się trochę po pokoju, trochę po kuchni. Chciałam dzisiaj upiec jakieś jogurtowe ciasto, ale skończyło się na planach. Jedyne na co mnie teraz stać, to czytanie książki albo oglądanie telewizji, najlepiej na zmianę. 
Nie przepadam za takimi dniami, lubię odpoczywać, ale bardziej satysfakcjonuje mnie, kiedy mam wiele do zrobienia! Jestem takim typem człowieka, który ciągle by coś robił. A że pogoda trochę krzyżuje mi plany i w dodatku złapał mnie brak weny, lenię się bez wyrzutów sumienia w tym za dużym swetrze... 
A jak tam wasz dzień? 

5 komentarzy:

  1. Od wczoraj siedzę w domku, ciepła herbata i tylko pomarzyć wreszcie o ciepłych dniach znowu bo wakacji wcale nie czuć... W takie dni mój humor nie dopisuje w szczególności jak wiele rozmyślam :)
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mój dzień również mija bardzo leniwie... tylko teraz na jakieś 2h wyskoczyłam z siostrą do galerii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez tak mam :)

    __________________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dokladnie;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam lubię takie dni. Najlepiej mi się w taką pogodę czyta i wszystko wydaje mi się bardziej nastrojowe niż w słoneczne dni, za którymi nie przepadam. :)

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.