In life

Walt Disney Pictures... day with girls

W końcu mogłam odpocząć. Po wczorajszym dniu byłam bardzo zmęczona, pewna sytuacja od jakiegoś czasu mnie męczy, ale w takie dni jest najgorzej. Mój nastrój również uległ zepsuciu, przeryczałam chyba z godzinę czasu, a do łóżka położyłam się tak zmęczona, że zasnęłam bez większego trudu...
Tak czy inaczej, dzisiejszy dzień nieco poprawił mi humor, kiedy razem z dziewczynami wybrałyśmy się do kina na Krainę jutra. Całkiem fajny, ale chyba nie mój gust. Całkiem zabawna sytuacja wydarzyła się w kinie, kiedy to usiadłyśmy obok grupki pewnych chłopaków i nagle jakaś wycieczka szkolna weszła na salę. Jak to dziewczyny zajrzałyśmy do kilku sklepów, ale tylko po to czego naprawdę potrzebowałyśmy, a później poszłyśmy coś zjeść, po seansie prawie każda z nas była głodna hihi. Myślę, że fajnie spędziłyśmy czas, chociaż dla mnie trochę za krótko. Ale może już niedługo ponownie razem gdzieś wyskoczymy! 
Zuza, Mery, Kari, Natalia... Nie mamy żadnego zdjęcia razem, jak to się stało:(
jedyny miks z dzisiaj

Related Articles

3 komentarzy:

  1. A miała być sesja :D Trzeba to powtórzyć! ⌒°(ᴖ◡ᴖ)°⌒

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło jest czasem wyjść tak i na spokojnie z przyjaciółkami obejrzeć głupkowaty film. Zabawa gwarantowana c:

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...