.

24 czerwca 2015

Silver hair, but gold heart.

Kocham swojego Dziadka! Od dawien dawna miałam z Nim dobre kontakty, często zresztą wspólnie podróżowaliśmy po kraju, ale i też w Niemczech byliśmy razem. Mamy tematy, które chętnie poruszamy, wymieniamy się poglądami, śmiejemy się i zarażamy pozytywną energią innych w rodzinie! Dzisiaj mieliśmy okazję spędzić trochę czasu razem, mogliśmy usiąść na ławce i trochę porozmawiać o teraźniejszych sprawach. I wiecie co? Wpadło kolejne zdjęcie do albumu, tym razem selfie! I mogę się dzisiaj zgodzić, że dziadek to ktoś, kto ma srebrne włosy i złote serce.
Pamiętajcie o swoich najbliższych i dbajcie o nich:)

5 komentarzy:

  1. fajnie, że masz z dziadkiem taki dobry kontakt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, obserwuję :)) zapraszam do mnie www.dobroszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. To takie kochane, że wnuki mają z dziadkami tak dobry kontakt. Pamiętam, że też tak miałam c:

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również mam dobry kontakt ale z pradziadziem! razem z prababcią są mi najbliżsi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.