.

6 czerwca 2015

Babska sobota po naszemu

Ostatnie dni czerwca rozpieszczają. Robi się coraz cieplej, temperatura jest coraz to wyższa i czuć lato, a jak lato to i wakacje! Długi weekend mija mi szybko i bardzo przyjemnie poza niektórymi szczegółami, ale mniejsza. Dzisiaj razem z mamą i Roksaną zrobiłyśmy sobie dzień dla siebie. Wybrałyśmy się na zakupy, gdzie spędziłyśmy trochę czasu, chodząc po sklepach i rozglądając się za czymś, co my nam wpadło w oko. Przeszłyśmy się także do parku, gdzie było pełno dzieciaczków bawiących się przy fontannach. Właściwie to... wszystkie były mokre. Zaliczyłyśmy też plac zabaw, żeby mała mogła się trochę pobawić. 
Niedawno wróciłam do domu, zrobiłam nam naleśniki z czekoladą dla Roksany, a dla nas z mamą z jogurtem greckim i cukrem. Świetne połączenie tak przy okazji, polecamy! ;) Pomyślałam, że coś tutaj napiszę. Dawno się nie odzywałam, częściej jestem na fanpage'u, nie ma co się oszukiwać. Zostawiam was z dzisiejszym selfie zmykam odpocząć. 
"Jak dobrze, że wynaleziono selfie."

5 komentarzy:

  1. babskie są najlepsze :)

    ________________________
    fashion - blog
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że miło spędziłaś dzień :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło jest tak spędzić czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. babki zawsze dają radę! pozdrów mamę i Roksanę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądacie jak siostry! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.