.

19 maja 2015

Take the chance to give it up

Hej hej! Jak tam wasz dzień? Mój rozpoczął się dość aktywnie. Z rana trening, później szybki prysznic i śniadanie na spokojnie. Do szkoły miałam na prawie że jedenastą, więc miałam na to wszystko czas. Lubię takie dni, a pogoda była wręcz wymarzona, bo świeciło słońce i było bardzo ciepło. Nawet kartkówka nie zepsuła mi humoru, a lekcje minęły szybko. Zresztą było ich zaledwie cztery, więc nie jest to dziwne. Szkoda tylko, że po południu się tak rozpadało i rozchmurzyło. Podobno jeszcze ten tydzień ma być taki, ale końcówka maja ma być upalna. Ciekawe, czy tak faktycznie będzie. Prognozy bywają mylące.  Jedno jest pewne... wakacje są już coraz bliżej! Myślę, że przemęczę się do maja i na tym zakończymy jakieś większe sprawdziany itp. Przynajmniej mam taką nadzieję. Chyba każdy z nas już myśli o lipcu i sierpniu, no może prócz maturzystów -Ci mają więcej szczęścia. ;)
Tak czy inaczej, korzystając okazji, że miałam więcej wolnego czasu -wykorzystałam samowyzwalacz i takim sposobem mam dla was kilka fotek z serii outfits. Bluzkę udało mi się zdobyć ostatnio w jednym z second handów, świetnie komponuje się z jedną z moich sukienek, ale dzisiaj połączyłam ją z moimi ulubionymi tregginsami -są mega wygodne!
 tregginsy -h&m • bluzka -sh (h&m)
Miłego wieczoru!

12 komentarzy:

  1. Bardzo często trafiam na takie perełki w second handach! To świetna sprawa, że za małe pieniądze można kupić prawie nieużytą rzecz. Jeszcze tylko trochę i my też będziemy mieli wakacje C:

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka chudzinka! A bluzeczka jest cudowna! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz super nogi! <3 Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz :) też bym chciała mieć lekcje na 11 chociaż raz :<

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna bluzeczka!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka chudziutka <3
    Ojeje boski post ! Proszę o więcej takich :*
    Bardzo miło wraca się d takich blogów , pisz pisz pisz !
    widać że to kochasz
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Jeśli się zdecydujesz wpadnij do mnie ( Na obserwację odpowiadam najwięcej 24 h )
    http://patrycjabunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczna bluzeczka;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka chudziutka ! :)
    Świetne spodnie :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę czymkolwiek chcesz :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/05/favorite-items-collage.html

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna bluzeczka :)
    u mnie nowy lumpeksowy post a w nim sweterek w kwiatki z koronkowym dołem, całkiem podobny do Twojego tyle że w jasnej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. You look so adorable! :)

    Maybe following? Love the jeans!

    Katja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.