31 maja 2015

Klasowa wycieczka do Piotrkowa

Piątek minął mi błyskawicznie. Razem z klasą wybraliśmy się do Piotrkowa Trybunalskiego i okolic na wycieczkę dydaktyczną. Początki, przyznam szczerze, były dla mnie trochę nudne. W zeszłoroczne wakacje miałam okazję zatrzymać się trochę w Piotrkowie i może dlatego nie zaciekawiło mnie aż tak bardzo ponowne zwiedzanie tego miasta. Spacerowaliśmy po ulicach, zatrzymując się co jakiś czas przy różnych budowlach, gdzie przewodnik starał się nas zaciekawić. Zwiedziliśmy kościół, dwa cmentarze i Zakon Cystersów w Sulejowie. Na samym końcu pojechaliśmy coś przekąsić. Do domu wróciłam zmęczona, nie miałam siły na zbyt wiele. Cały dzień chodzenia, zwiedzania i słuchania to jednak trochę męczące. 
Dzięki Michałowi mam na karcie od aparatu sporo zdjęć! Nie wszystkie co prawda nadają się do pokazania, hehe, ale część jest całkiem całkiem. I tak stwierdzam, że najlepsze ujęcia to nasze klasowe selfie z autobusu! ;)


Zuuz, moja optymistka!
Patrz Mary, jednak mamy całkiem dobre selfie!
 te dwa zabawne zdjęcia pozwoliłam sobie pożyczyć od Ady i Sary, mam nadzieję że nie mają nic przeciwko:)
Mieliśmy dobrą zabawę na tej wycieczce, a już niedługo szykuje nam się biwak :D

4 komentarze:

  1. Ja niedługo jadę na wycieczkę klasową do małej miejscowości nad jeziorem, ledwie dwadzieścia kilometrów od mojego domu. Trochę ten fakt mi się nie podoba, ale mam całkiem udaną klasę, więc wiem, że będzie świetnie!

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zdjęcia z podróży <3

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazbutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka wycieczka jest lepsza niz siedzenie na lekcjach 😄

    OdpowiedzUsuń
  4. zastanawiam się zawsze, po co na wycieczkach zwiedza się kościoły, skoro praktycznie każdy wygląda tak samo- jedynie jeden ma trochę więcej dekoracji, drugi mniej.. zawsze mnie to nudzi.. :D

    pozytywne fotki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.