17 maja 2015

in my room

Długo was zwodziłam z napisaniem tego posta. Wymówką był remont, potem kolejny remont i malowanie, kupowanie mebli, planowanie wystroju, wybieranie dodatków... Dużo dużo duużo wymówek! Nie pamiętam nawet, ile razy proszono mnie o pokazanie  swojego pokoju. Ale wiecie co? W końcu się za to zabrałam. Na tą chwilę nie planuję niczego, co mogłoby zmienić wystrój (chociaż kusi mnie zmiana koloru ścian na jakiś beż). Mój pokój nie wyróżnia się niczym szczególnym, ale lubię tu przebywać. Właściwie większość dnia spędzam właśnie tutaj. Jest mały, trudno mi było zaplanować, co i gdzie postawię. A kiedy wymyśliłam sobie podwójne łóżko, jakoś nikt nie był przekonany, że w ogóle się zmieści, haha, a jednak jest! ;) Wszystkie meble są z Ikei oprócz szafy, która została przemalowana i lekko odnowiona. Dodatki, ramki, świeczki i inne pochodzą również z tego sklepu. Wspomniałam, że kusi mnie zmiana koloru ścian... Wiecie jaki kolor jest obecnie? Nie wiem dlaczego, ale każdego chłopaka ona bawi. Żakardowy amarant. Przynajmniej ładnie brzmi. Nie bawiłam się w kręcenie filmiku -za dużo czasu i trudu, by mnie to kosztowało, mam nadzieję, że zrozumiecie :) Nie przedłużając, kliknij czytaj więcej i zobacz mój pokój!  


Jak widzicie, nic specjalnego :) Typowy dziewczęcy pokój, różowe ściany, białe meble, kilka uroczych dodatków... Mimo, że sypialnia nie jest zbyt duża, to zmieściłam wieeele rzeczy, a nawet mam miejsce do ćwiczeń, jeśli tylko odsunę krzesło, hahah. 
Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Życzę wam miłego dnia, a ja zmykam do książek. Buźka!

10 komentarzy:

  1. cudowny masz pokój ;o <3

    OdpowiedzUsuń
  2. masz prześliczny pokój! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie masz ;)) ładnie wszystko poukładane :)
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor ścian to po pierwsze, urocze dodatki i cudowne cudowne krzesło! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie, swojsko i domowo :)
    świetny klimat

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez 5 lat mialam intensywne pomarańczowe ściany w pokoju i bardzo fajnie mi sie mieszkało, Tobie też tego życzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przytulny i baaardzo w moim stylu! Ja żałuję, że nie mogę zbytnio ingerować w wygląd mojego pokoju. Meble dostałam "w spadku", nic w sumie do siebie nie pasuje, ale wiem, że z początku rodzice nie mieli pieniędzy by tak mnie rozpieszczać, mając na głowie rozkręcanie biznesu, a teraz? Teraz to zwyczajnie nieopłacalne, skoro za dwa lata odfrunę na studia. Mimo wszystko lubię swój pokój. Jest w nim bardzo przytulnie, różowo i mam ogromne, dwuosobowe łóżko! Przede wszystkim jest mój C:

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy8:13 AM

    Dodasz post o swoim chłopaku,waszym zwiazku,albo ogółem o związkach i miłości,proszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.