.

13 kwietnia 2015

Drinking coffee in hurry.. oh, it's you monday!

Najchętniej puściłabym wam kawałek Nirvany, ale tekst tej piosenki idealnie odzwierciedla moje dzisiejsze "chcę coś tam, blablabla". Nie wierzę, że rzuciłam notatki od historii i zajrzałam tutaj, aby cokolwiek napisać. Najchętniej uciekłabym jak najdalej. Jak najdalej od książek oczywiście. Przez weekend odpuściłam sobie i takim oto sposobem mam plany na dzisiejszy wieczór -nauka historii. Nie to żebym nie lubiła tego przedmiotu czy coś miała mu do zarzucenia, ale materiał z lekka mnie wystraszył. Nie mam ochoty się tego uczyć nawet. I tak ten poniedziałek od samego rana jest denerwujący z lekka, brak mi czasu na cokolwiek. Picie kawy w pośpiechu, malowanie rzęs tak, by nie rozmazać tuszu wokół oka, ogarnąć się w jak najlepszym czasie.. nie lubię takich poranków, a ten poniedziałkowy nie był inny. W szkole całkiem w porządku, lekcje szybko minęły, a to najważniejsze. Jutro już wtorek, a w środę brak zajęć z powodu teatru. W czwartek przewiduję poprawę, nieszczęsna matematyka i informatyka, ughh. Jednak myślmy pozytywnie! Udało mi się zaliczyć kilka rzeczy z listy i mogę odetchnąć.  Pomyślałam więc, że napiszę. Ostatnio mam wenę, materiały, z czasem trochę gorzej, ale mam nadzieję, że posty będą pojawiać się częściej. Tymczasem zostawiam was ze zdjęciami z dzisiaj i zmykam do nauki historii. Miłego!
 trampki converse jeansy h&m podkoszulek new yorker kardigan primark sh 
Btw. kardigan jest ostatnim łupem z wizyty w secondhandzie. Mimo dużego rozmiaru, spodobał mi się jego krój i winny kolor. 

5 komentarzy:

  1. No to fajny Ci sie trafił łup ! Ja ostatnio nic nie potrafię znalezc ;)

    _______________________
    Fashion&minimalism
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w szkole;) świetny kardigan:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle powodujesz uśmiech na mojej twarzy :) Lubię tutaj zaglądać, bo zawsze znajdę coś dla siebie :) Świetne zdjęcia, dobry wpis :) Czekam na więcej, buziaki! I zapraszam do mnie :)

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez ten cudny sweterek nabrałam ochotę na pójście do sh, choć byłam tam ostatnio jeszcze na wakacjach..:)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.