In life

Better ideas

Hej hej! Jest już trochę późno, ale stwierdziłam, że napiszę do was jeszcze dzisiaj. Weekend dobiega końca, w moim przypadku były to udane dni. Wiosenna ciepła pogoda, odpoczynek, spędzenie przyjemnie czasu z Dawidem, spontaniczny wypad z przyjaciółką... To wszystko zdecydowanie poprawiło mi humor i dodało sporej dawki pozytywnej energii! Jestem z tych osób, które uwielbiają coś robić, cokolwiek. Byle nie siedzieć w miejscu. A ostatnio mam tak, że moje dni wyglądają podobnie. Szkoła, trening, nauka albo chill out. Głównie spowodowane jest to moim rozleniwieniem się i pogodą, która była zmienna ostatnio. Razem z Kariną wpadłyśmy na pomysł zatem, aby ruszyć się gdzieś. Spacer brzmiał ciekawie, obie lubimy chodzić, a przy tym gadać całymi kwadransami, ale przejażdżka rowerem okazała się lepszym pomysłem. I tak przejechałyśmy kilkanaście kilometrów, pogadałyśmy, porobiłyśmy przy okazji zdjęcia i nagrałyśmy krótkie video. Hahah, naprawdę uwielbiam takie pierdoły! Zawsze możemy potem to odtworzyć i się z siebie pośmiać. Ruszyłyśmy dalej, zaczęło się ściemniać, zrobiło się chłodno. Tak chłodno, że nie byłam w stanie przesunąć strzałki, by odebrać telefon od Agaty, bo mięśnie moich dłoni.. zastały się z zimna? Nie wiem, jak to nazwać inaczej, by brzmiało mądrzej, haha, no ale nieważne... Bawiłyśmy się dobrze, ale zdecydowanie na drugi raz albo bierzemy rękawiczki, albo wybieramy wcześniejszą godzinę, bo krótsze trasy to u nas sprawa niemożliwa. 
cześć mała!
Weekend zaliczam do pozytywnych i o taki proszę nadchodzący tydzień, bo może być ciężki. Czuję w kościach kilka nadchodzących popraw. 
A jak wam minął weekend? Miłych snów, dobranoc!

Related Articles

3 komentarzy:

  1. U mnie też była świetna pogoda, aż chce się żyć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja weekend spedzialm glownie w domu ale mimo to nie narzekam :) a pogoda jest ostatnio przepiekna! dzisiaj ide fotografowac mirabelke :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Z żużlem i pracą:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...