.

7 marca 2015

Zielony duet groszku z porem

Obiecałam sobie wczoraj, że ten weekend przeznaczę na totalny rest. Muszę odpocząć. Ten tydzień był dla mnie męczący pod każdym względem i zdecydowanie nie zaliczę go do udanych. Sobotę rozpoczęłam w przyjemny sposób. Wyspałam się, kubek mojej ulubionej kawy i śniadanie. Ogarnęłam się i pojechaliśmy na zakupy, wyszukałam przy okazji kilka ciekawych produktów na sklepowych półkach. Od jakiegoś czasu chodził za mną groszek i por. Dobra... trochę śmiesznie to zabrzmiało. Chodzi o to, że miałam ochotę zrobić jakąś sałatkę w roli głównej z tymi warzywami. Dzisiaj znalazłam wolną chwilę i coś mi wyszło. Pomyślałam, że podzielę się z wami przepisem. Może wykorzystacie go na niedzielne popołudnie? Polecam. Z góry dodam, że niektóre składniki można zamienić na te bardziej fit, czego ja nie zrobiłam. Tak wyszło. 
Składniki:
• świeży por
• ogórek szklarniowy 
• puszka kukurydzy 
• puszka groszku drobnego
• 4 jajka 
• pół papryki czerwonej
• makaron kokardki 
• 2 nieduże ząbki czosnku 
• wegeta, pieprz świeżo zmielony
• ok. 2 łyżki jogurtu naturalnego
• 1 łyżka majonezu
Wykonanie:
Jajka i makaron gotujemy. Warzywa myjemy, osuszamy. Ogórka obieramy ze skórki, wraz z papryką kroimy w średnią kostkę. Por kroimy w paseczki. Warzywa wrzucamy do jednej miski, dodajemy odsączoną kukurydzę i groszek, dorzucamy czosnek pokrojony w kosteczkę. Ugotowane jajka kroimy również w kostkę i wraz z makaron dorzucamy do warzyw. Wszystko mieszamy. Dodajemy majonez i jogurt naturalny. Dla smaku przyprawiamy według uznania wegetą i pieprzem. Wszystko razem mieszamy i odstawiamy na jakiś czas do lodówki. 
Tym, którzy wykorzystają przepis smacznego, a dla reszty miłego dnia! 

3 komentarze:

  1. wygląda pysznie, chyba wiem co przyszykuje na kolację, dziękuję :*
    pozdrawiam
    http://allforalis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Może być ciekawe w smaku. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.