.

3 marca 2015

Na wieki wieków

Ostatnio spędziłam miły weekend z jedną z moich najlepszych przyjaciółek. Dawno się nie widziałyśmy, dlatego fajnie, że miałyśmy szansę spotkać się i spędzić miło czas. Znamy się już dwa lata, o ile dobrze pamiętam i rozumiemy się jak siostry! Serio, a ostatnie sytuacje to tylko potwierdziły, haha, ale mniejsza. Chciałam się wam trochę pochwalić, czym Agata mnie zaskoczyła w ostatni piątek. Powiem szczerze... Zaskoczyła mnie, aż miło. Bransoletka z takim symbolem, cudo:) Raz jeszcze dziękuję Ci bardzo! Mam nadzieję, że i nasza przyjaźń będzie trwać w takiej nieskończoności, na wieki wieków. 
" Ósemka symbolizuje nieskończoność, ciągłość przemian i bezczasowość, obfitość i dostatek. Energia ósemki to światło władzy ducha nad materią. "
Miłego dnia!

8 komentarzy:

  1. Cudownie dostać taki prezent! :)
    Idealny! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny :)

    ____________________________________
    first fashion style
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka śliczna bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna! Nic tylko zazdrościć. Uwielbiam, kiedy biżuteria ma jakieś głębsze znaczenie. Zwłaszcza ta dawana komuś w prezencie c:

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna! :)
    to skarb mieć taką przyjaciółkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna bransoletka! i bardzo miły gest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam znak nieskończoności :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.