27 marca 2015

Jak to jest, że...

Jak to jest, że czas tak szybko upływa? Jeszcze niedawno był styczeń, powitanie dwa tysiące piętnastego, mróz i moje zimne dłonie. Za chwilę kończymy marzec, wiele się dzieje, mamy wiosnę (przynajmniej teoretycznie, bo pogoda za oknem rozczarowuje), i wiecie co? Moje dłonie nadal są zimne. Jak widać, nie wszystko się zmienia, ale jeśli chodzi o to, to mnie to w sumie nie dziwi. Co innego zaniedbanie tej strony. Ostatnio tyle się działo, że, szczerze mówiąc, zapomniałam trochę o blogu. Nie będę wam się tłumaczyć, że miałam sporo nauki, a moja głowa siedziała ciągle w książkach, bo nie do końca tak było. Nauka nauką, a życie życiem. Miałam po prostu co robić na co dzień i jakoś nie pomyślałam, żeby się z wami podzielić niektórymi wydarzeniami. Brak weny też zrobił swoje. No bo szczerze... Ile można pisać o swoim dniu? Nie może być tutaj tak monotonnie (chociaż wiem z doświadczenia, że wielu interesuje życie innych). Lubię się czasem czymś tutaj podzielić, ale nie zawsze. Bardziej staram się o jakieś tematyczne posty i mam nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej, jeśli o to chodzi. Mam kilka pomysłów w głowie, tylko muszę postarać się o materiały. 
Tymczasem witamy piątek, a więc oficjalnie weekend. Oby pogoda się poprawiła, bo szkoda by było przesiedzieć w domu ten czas. Ja plany już mam, mam nadzieję tylko, że nic nie zaskoczy. Ostatnio jestem nerwowa, wszystko mnie denerwuje, dlatego chcę się w pełni zrelaksować i przemyśleć kilka rzeczy. 
a wracając do tematu czasu... wygrzebałam coś w folderach, jeeny, kiedy to było :)
Miłego wieczoru i do następnego! 

2 komentarze:

  1. Świetnie napisany post i bardzo ładne zdjęcie :)

    WYGRAJ!
    http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.in/2015/03/vintage-wishlist-wygraj.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ten weekend spędziłam bardzo produktywnie, ale spokojnie. Miałam lepsze plany co prawda, jednak cóż... Widocznie miało nie wyjść.

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.