15 marca 2015

enjoy your sunday

Hej Hej! Co tam u was? Jak tam weekend? 
Ja muszę przyznać, że ostatnio byłam trochę zabiegana, dlatego mniej się tutaj udzielałam. Musiałam załatwić kilka spraw, zarówno związanych ze szkołą jak i tych rodzinnych. W sobotę miałam jechać na konkurs, ale odwołano nasz wyjazd. W sumie to nawet i lepiej, bo w piątek szukałam nauczyciela tylko po to, by mu przekazać, że jednak się rozmyśliłam. Ostatnio mam ochotę siedzieć w domu, spędzając przyjemnie czas. Nie mam ochoty na żadne dalsze trasy, szczególnie jeśli jest to związane ze szkołą. A dzisiejszy dzień przeznaczam na regenerację. Niedziele są dla mnie takie leniwe, a zarazem rodzinne. Może później gdzieś wyjdę na spacer, chciałabym. Na razie dokucza mi ból głowy, który ostatnio męczy mnie coś codziennie... Jestem wiecznie cierpiąca na coś, haha. No trudno, ktoś musi. 
Mam nadzieję, że wasz dzień minie przyjemnie i jak najwolniej, bo jutro już poniedziałek!
Trzymajcie się ciepło!

1 komentarz:

  1. Ja dzisiaj natomiast mam dość pracowity dzień pod względem nauki. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.