.

29 marca 2015

Ale ciacha!

Mimo tego całego mojego zdrowego trybu życia, codziennych treningów, obsesji na punkcie fitnessu i dobrych kalorii, lubię czekoladę! Lubię kawałek pizzy, cukierki z nadzieniem, popcorn i te zwyczajne biszkopty. W gruncie rzeczy nie zawsze jestem taka fit girl jak to większość o mnie myśli. W tym roku ponownie podjęłam się postu (zakazałam sobie słodyczy i fast foodów, z małymi wyjątkami). Do końca jeszcze tydzień, a mnie zachciało się czegoś słodkiego. Dlatego wiecie co zrobiłam? Skorzystałam z wolnej chwili i upiekłam super dietetyczne ciacha! W dodatku owsiane, bez dodatku mleka i cukru. A jedno ma zaledwie 70kcal. Brzmi fajnie, nie? Poznajcie przepis!
Składniki na 11 ciach:
• 3/4 szklanki płatków owsianych 
• 1/4 szklanki mąki pszennej pełnoziarnistej 
• 1/2 szklanki suszonej żurawiny
• 1 łyżka oliwy 
• ok. 3 łyżki wody
• cynamon wedle uznania 
• 1 jajko
• łyżeczka miodu naturalnego (można dodać więcej, jeśli chcecie słodsze ciasteczka)
Wykonanie:
Wszystkie składniki mieszamy ze sobą. Blachę smarujemy odrobiną oliwy, posypujemy mąką. Łyżką wykładamy i formujemy ciacha na blasze. Pieczemy w 180'C przez 15 minut. Po upieczeniu wyjmujemy, zostawiamy na kolejne chwil, po czym delektujemy się smakiem i... nie martwimy się o dodatkowe centymetry w talii.
Powiem szczerze, te ciastka są pyszne! Nie sądziłam, że mogą być dobre w smaku i jeszcze tak proste. Składniki możecie zwiększać dobrowolnie, dodatki również. Polecam każdemu i zachęcam do niedzielnego pichcenia :)

5 komentarzy:

  1. wyglądają przepysznie! spróbuję je kiedyś zrobić ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na ciastka :)
    Suszona żurawina najlepiej smakuje na angielskim :D

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam na pewno zrobię :) Uwielbiam takie ciacha:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja często je robię i uwielbiam C:

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.