In life

Overnight with the best

Hej Hej! Właśnie odnalazłam chwilę czasu, aby usiąść i ogarnąć trochę blogowe sprawy. Cały weekend minął mi tak szybko, a nie wspomnę już o dzisiejszej nocy, która była jedną z lepszych w tegoroczne ferie! Razem z dziewczynami urządziłyśmy u jednej z nas nocowanie. Bawiłyśmy się świetnie, gotowałyśmy, piekłyśmy, tańczyłyśmy i robiłyśmy duuużo zdjęć, ale uwaga! Tym razem telefonem, w dodatku moim... I takim oto sposobem mam prawie dwieście głupich śmiesznych zdjęć z tego wieczoru, będzie co wspominać. A skoro już wspomniałam o gotowaniu, to warto się pochwalić atmosferą. Niespodziewanie Karina zgasiła światła i zapaliła świeczki. Tak, miałyśmy romantyczną przyjacielską kolację po północy, hahah. Później za to zwinęłyśmy się na górę obejrzeć Lśnienie, na którym niestety trochę zasnęłam... I właściwie to nie wiem za bardzo, jak się skończył film. Zasnęłyśmy jakoś o czwartej nad ranem, a o dziewiątej pobudka. Śniadanie, szybka kawka z mlekiem, ostatnie rozmowy i każda z nas miała coś do załatwienia. To była udana noc, zdecydowanie nam tego brakowało.
Miłego, trzymajcie się ciepło!

Related Articles

7 komentarzy:

  1. Aż zgłodniałam jak widzę takie cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie przepadam za babeczkami :D

    Chcesz zniszcz ten dziennik lub gwiazd naszych wina? A może post promujący? Zapraszam!
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszności. :D
    Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://kajkams.blogspot.com/2015/02/cos-co-lubie-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne są takie takie noce :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ale zrobiłaś mi smak na babeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie planuję jutro piec muffinki dla mojego chłopaka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miła atmosfera, przyjemne towarzystwo. Czego chcieć więcej?

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...