In life

Jak miło spędzić weekendowy wieczór?

Hej hej! No, kochani... Doczekaliśmy się upragnionego weekendu! Mój już trochę sobie zaplanowałam, leniwe poranki zdarzają mi się zazwyczaj w niedziele, ale tym razem padło na dzisiejszą sobotę. Uwielbiam krzątać się po domu w piżamach! Ale o tym może kiedy indziej... Dzisiaj przychodzę do was z pewnymi propozycjami, czyli jak spędzić miło weekendowy wieczór. Może moje wskazówki przypadną wam do gustu i skorzystacie z tego postu. Mam taką nadzieję. No to zaczynamy! :)
Książkowy mol
Świetnym rozwiązaniem jest podjęcie się czytania interesującej książki. W bibliotece na pewno macie duży wybór, a w księgarniach aż roi się od kryminałów, romansów i innych ciekawych propozycji. Sama lubię przeczytać dobrą książkę, choć przyznam się, że ostatnio dawno niczego nie czytałam (trudno mi się zmotywować do przeczytania więcej niż początku). 
Muzyczne rozwiązanie
Jednym z moich ulubionych rozwiązań na spędzenie miło wieczoru jest przesłuchiwanie ulubionych wykonawców i ich utworów. Chętnie sięgam po Lanę Del Rey, ale zgrzeszyłabym, gdybym odmówiła sobie rockowych czy alternatywnych piosenek. W takich chwilach można się nie tylko zrelaksować, ale i przemyśleć kilka spraw, a także wrócić do miłych wspomnień:))
Sprawdź się w kuchni!
 Kto nie lubi czasem upichcić czegoś smacznego? No kto? Chyba nie znam takiej osoby. Wiem, że może nie lubisz stać przy garach, może też nie zawsze Ci wychodzi. Kurczak się przypali, niefortunnie zapomnisz dodać do szarlotki proszku do pieczenia... Ale jak i życiu, tak i w kuchni nie należy się poddawać. Wiem, że brzmi trochę banalnie, ale gotowanie sprawia dużo przyjemności. Może warto więc spędzić wieczór "przy garach"? W Internecie znajdziesz sporo interesujących przepisów. Jednymi z moich topowych stron kulinarnych jest 1 2 3 i kilka książek kulinarnych. Pamiętaj: praktyka czyni mistrza! ;)
Gry pod każdą postacią
 Gry pod każdą postacią to świetne wyjście na dzisiejszy wieczór! Mogę wam polecić Eurobusiness, Monopoly, Mistrz Słowa. Ale nie zapominajmy, jak wielki wybór mamy w grach elektronicznych: Playstation, Xbox, a także wiele części światowej gry The Sims i... no dobra, wspomnę o i o tej grze, Counter Strike -coś dla chłopców. 
Filmweb, czyli wybierzmy film!
No i nareszcie coś dla leniuszków, zdesperowanych czy też chcących spędzić spokojnie wieczór. Możemy wybrać się do kina, czemu nie... Ale nie zawsze jest taka szansa, może warto więc pomyśleć nad domowym seansem? Wypożyczmy coś albo obejrzyjmy coś fajnego na Internecie! Wirtualna sieć oferuje nam wiele światowych hitów w historii kinematografii, na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

Sposobów na weekendowy wieczór jest mnóstwo! Możesz spędzić ten czas na siłowni, ale równie dobrze ze znajomymi, z rodziną czy z bliską ci osobą lub też samotnie, co wcale nie będzie takie złe.Ważne, by wykorzystać ten czas jak najprzyjemniej dla nas :) Ja dzisiaj już mam pewne plany, dlatego zmykam i życzę wam miłego weekendu!

Related Articles

5 komentarzy:

  1. moje ulubione sposoby na spędzanie czasu :) dzisiaj oglądam niezłomnego :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. o i plany na weekend już są a raczej na jego koniec , ale spróbuje jeszcze dobrze wykorzystać ten koniec :)
    Zapraszam do mnie , oczywiście obserwuje już od dawna !
    http://lilascarf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmweb moim uzależnieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie zdecydowanie spacer i książką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie próbuję się znowu zmotywować do czytania :>

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...