In life

Tak szybko!

Hej Hej! Co tam, jak tam u was? Mam nadzieję, że równie dobrze, jak u mnie :) Jakiś czas temu wróciłam od Zuzy. Razem z dziewczynami spotkałyśmy się na projekt, przy okazji pogadałyśmy sobie i spędziłyśmy miło czas. Nie sądziłam, że nanotechnologia jest tak naprawdę o wszystkim i o niczym... Tak czy inaczej, mamy te kilkanaście slajdów w końcu za sobą. Dzień minął mi tak szybko, że o jeeeny! Wczoraj ledwo żyłam, znowu złapała mnie jakaś grypa: ból całego ciała, senność i ogólne osłabienie to nic fajnego, nie polecam. Ratunkiem okazało się kilka febrisanów i apiryna, które pomogły mi i czuję się dzisiaj znacznie lepiej. Jeszcze tylko gardło wykuruję. Wracając do dzisiaj... Gdy wróciłam od przyjaciółki, chciałam upichcić coś słodkiego, dawno tego nie robiłam. Jednakże zmieniłam zdanie, kiedy rodzice wrócili z ciastami od babci. I tak padło, że wspólnie upieczemy na kolację pizzę. Miłe, a także smaczne zakończenie dnia. Idealnie:) 
przypadkowe, wygrzebane w folderach, moooje kochane! :*

Related Articles

5 komentarzy:

  1. mi tak samo dzień zleciał strasznie szybko :)
    pozytywne zdjęcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie doleczam swoją chorobę. Akurat zaczęłam ferie, chociaż swoje mogę powiedzieć, że rozpoczęłam już w poniedziałek, gdyż wtedy ostatni raz byłam w szkole. Życzę Ci zdrówka i miłej zabawy przy pizzy! ;)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, narobiłaś mi chęci na pizzę :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Pizza :< Ale na diecie nie mogę jeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjadłabym pizzę :)
    Pozdrawiamy!
    Blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...