23 stycznia 2015

Pomimo tego całego chaosu

Hej hej! No i mamy weekend. Jeju, jak mi szybko i przyjemnie minął ten dzień. Pomimo tego całego chaosu, jaki panuje w szkole ze względu na liczne poprawy i inne rzeczy, to piątek był idealny. Skończyłam zajęcia dwie godziny wcześniej, miałam czas na trening, potem gotowałam obiad i zajrzałam na chwilę do polskiego. I tak do teraz ogarniałam kilka rzeczy związanych z pocztą, instagramem i fanpagem. Post typowo z serii lifestyle, ale nie miałam ostatnio czasu, aby napisać dla was coś "mądrego". Ten tydzień był naprawdę zalatany. W końcu mam wolny wieczór dla siebie i zamierzam go wykorzystać w przyjemny, spokojny sposób. Może potem nawet jakiś spacer? Jeśli tylko pogoda pozwoli, to czemu nie. A tymczasem zmykam włączyć serial. Zaczęłam oglądać Prawo Agaty, może mnie wciągnie równie bardzo jak moje koleżanki. Życzę wam miłego weekendu i uśmiechu!
szkolne selfie, jedno z naszych wielu hahah, pozdrawiamy!

5 komentarzy:

  1. Za jakiś serial także bym się zabrała. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że miałaś dobry dzień. Ja też c:

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.