.

8 stycznia 2015

Keep calm 'cause I'm the birthday girl!

Nie mogłam zasnąć w nocy chyba z tego wszystkiego. I obudziłam się za wcześnie, pełna energii, gotowa przyjąć fakt, że kończę swoje 17 lat. Minęło bardzo szybko... Przeglądałam swoje zdjęcia z najwcześniejszych etapów swojego życia, przypomniałam sobie urywki urodzin, kiedy to były moje z czwarte urodziny. Tort, robienie zdjęć i moi dziadkowie, którzy nie mogli nacieszyć się wnuczką, zapadli mi w pamięci. Potem nie pamiętam już innych urodzin, dziwne. Może musiałabym bardziej o tym pomyśleć. Przypominają mi się za to któreś, kiedy mama wpadła do domu z tortem z cukierni, szykowaliśmy jakieś przyjęcie rodzinne. No i pamiętam te, które miały miejsce rok temu. Cztery osoby z naszej rodziny miały wyprawianą imprezę w jeden wieczór, w tym ja, najmłodsza ze wszystkich. Torty upieczone przez moją mamę, słodkość w ustach.. 
W tym roku moje 17. urodziny wypadają dzisiaj, czwartek, ósmy dzień roku. Obudziłam się za wcześnie, pełna energii. I od rana pozytywnie zaskakiwana. Czekolady, mnóstwo życzeń osobistych, facebookowych, telefonicznych i innych, tyle uśmiechu, pocałunków, przytulasów. Najbardziej uszczęśliwiły mnie życzenia od moich przyjaciół i chłopaka, kwiaty, płyta Lany, a już nie wspomnę o ulubionych Milkach Oreo, które przez przypadek dostałam dwie i chyba już nie przez przypadek te dwie osoby są ze sobą spokrewnione, hahah. Słynne Hepi Berzdej kolegów z klasy słyszane na pół korytarza szkolnego też było warte chwili. I jeszcze życzenia Zuuz, przy których się tak jakoś wzruszyłam. Dziękuję. Inaczej nie potrafię wyrazić tego, jak bardzo wszyscy mnie dzisiaj uszczęśliwili. Jestem siedemnastką, yolo! :D

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego NAJ!

    _______________________________
    new fashion styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiamy!
    June&July-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione, niestety, ale wszystkiego, co najpiękniejsze!

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.