In life

"... jak bajeczne race eksplodujące na tle gwiazd."

"Dla mnie prawdziwymi ludźmi są szaleńcy ogarnięci szałem życia, szałem rozmowy, chęcią zbawienia, pragnący wszystkiego naraz, ci, co nigdy nie ziewają, nie plotą banałów, ale płoną, płoną, płoną, jak bajeczne race eksplodujące na tle gwiazd."
Tak właśnie pisał Jack Kerouac w W drodze. I tak się zastanawiam, czemu nie... Czemu nie być prawdziwym człowiekiem: szaleńcem zakochanym w życiu, mieć chęci na rozmowę, szał na punkcie zbawienia i gorące pragnienie wszystkiego na raz, a najlepiej wszystkiego najlepszego? Co nam szkodzi? Stoi na przeszkodzie? Warto być prawdziwym człowiekiem, żyć, a nie tylko istnieć. Brać to, co dobre. Czerpać przyjemność z chwili, spełniać się zawodowo i prywatnie. I wiem, że miałam, mam gorsze dni, wynika to głównie z mojego trudnego charakteru i pomieszanych myśli. Jestem połączeniem optymizmu, pesymizmu i trochę realizmu. Nie lubię romantyczności, czasami za ciężko mi okazywać uczucia. I jeśli już się przełamię, to naprawdę uznajemy to za połowę sukcesu. Ostatnie wydarzenia w moim życiu zmieniły trochę mój tok działania. Mamy wokół siebie tyle dobrych kochanych osób, no dobra.. I tak prawda jest taka, że mamy wokół siebie baardzo dużo tych, co są w środku chłodnymi ludziskami, a nie ludźmi (inaczej jakoś grzecznie tego przybrać w słowa nie potrafiłam). Ale na pewno znajdą się też osoby z sercem, które są z nami na dobre i na złe. Przyjaciele, rodzina, druga połówka. Ostatnio przeżywam cały miks uczuć. Większa część to dobre, a nawet cudowne chwile. Sobotnie wydarzenie jedynie zaniepokoiło mnie, kiedy czekałam na korytarzu patrząc się w szpitalne ściany ze zdenerwowanymi rękoma, a nawet będąc świadkiem, jak ktoś zostaje przywieziony przez karetkę, by walczyć o życie. Na szczęście wszystko jest dobrze. Tak czy inaczej.. Czemu nie zaszaleć czasem? Poddać się chwili i korzystać ze szczęścia. Jeśli tylko mamy takie okazje, może warto je wykorzystywać? Czemu nie :)

Related Articles

1 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcie :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...