31 stycznia 2015

I wszyscy mi mówią, że mam za dobrze.

Hej hej! Uwielbiam wolny czas, a teraz kiedy ferie nadeszły, będę go miała mnóstwo. Pierwszy wolny poranek spędziłam leniwie, porozmawiałam trochę z Agatą, po czym zerwałam się z łóżka na kawę. Nie można lepiej rozpocząć dnia, uwielbiam. Śniadanie, a potem przegląd Internetu. Usłyszałam, że moi rodzice krzątają się po domu i domyśliłam się, że jadą po drzewo. Dlatego też zapytałam się, czy nie podrzuciliby mnie do dziadków. I takim oto sposobem spędziłam tam cały dzień z najbliższymi mi osobami. Rozmowy z babcią przy filiżance herbaty, wspólne gotowanie obiadu, zabawy z Tośką, zakupy, a nawet z dziadkiem obejrzeliśmy odcinek pewnego programu, gdzie opowiadali o naszym wspólnym zainteresowaniu -mianowicie o naszej planecie i Wszechświecie. Oboje uwielbiamy takie rzeczy! Dzień był dla mnie przemiły, choć na dworze było mroźno. Przed chwilą wróciłam do domu, znowu pełna pyszności od babci, haha. Zawsze jak tam pojadę, to wracam z torebkami i wszyscy mi mówią wówczas, że mam za dobrze. Co zrobić:)) Takie dni z rodziną są potrzebne. Teraz siedzę w swoim pokoju, kończąc pisać tego posta i zmykam stąd. Wieczór spędzę z ukochanym. Miłego nam wszystkim, trzymajcie się ciepło!

3 komentarze:

  1. Udanych ferii! :)
    Ja niestety już je skończyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy1:25 PM

    gdy piszesz notkę, to co 3-5 linijek rób przerwę enterem - lepiej się to czyta i sporo najlepszych blogerów tak robi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.