.

7 stycznia 2015

I marzenia, które możemy wygrać

Witam was w nowym roku 2015! Szczerze myślałam, że szybciej napiszę coś nowego, a tu taka niemiła niespodzianka. Przepraszam, ale naprawdę nie wiem, kiedy minął mi ten czas! Tyle się działo. Sylwester, potem złapała mnie nagle jakaś nieprzyjemna dolegliwość, która mnie tak okradła z sił, że ledwo miałam ochotę oddychać, leżąc w łóżku i popijając te ohydne elektrolity. A niedziela była dniem leczenia. Moje ciało dochodziło do siebie po dwóch dniach katorgi, a moje serce.. no też w pewnym sensie dochodziło do siebie:) Poniedziałek w rozjazdach, czas spędzony na wszystkim i na niczym, minął bardzo szybko. A wtorek, czyli wczoraj już przyjemnie i na spokojnie w miłym towarzystwie. Dwa tygodnie... jeny, kiedy to minęło? Planowałam jakąś sesję na bloga, nie wyszło. Ale postaram się o coś w najbliższym czasie. Już zaczyna mi brakować tego, nawet chyba nie pamiętam ostatniego wypadu na zdjęcia... 
Dzisiaj uważam za dzień całkiem dobry, ale nie najlepszy. Zmęczona jestem tą całą środą. Nudne karty pracy z przyrody, typowa lekcja religii, jeszcze nudniejsze wychowanie fizyczne, no a kiedy zobaczyłam na sprawdzianie z polskiego wiersz Tadeusza Nowaka i miałam za polecenie dokonać analizy tekstu, uhh... Wyszło, że czytałam go chyba z piętnaście razy. Napisałam sobie dwie strony i trochę, oby tylko to było warte jakiejś pozytywnej oceny. Do domu wróciłam i jedyne, co mnie postawiło na nogi, to kawa. Co prawda tylko rozpuszczalna, bo staram się ograniczać tą prawdziwą, ale i tak w połączeniu z późniejszym treningiem dała mi energię! Tak, ten dzień był męczący, ale żeby nie było tak pesymistycznie... to powiem Ci, że był wart przeżycia. I oby jak każdy następny dzień tego nowego roku. Każdy nowy dzień, nowy miesiąc a nowy rok to już w ogóle, motywuje niejednego do jakichś zmian, celów, planów. I dobrze, motywujmy się, działajmy, spełniajmy się w każdym calu naszej osobowości. Bo to nowy rok, nowe szanse i marzenia, które możemy wygrać.
Miłego 2015!

3 komentarze:

  1. Mamy Nowy Rok a czas wciąż tak szybko mija.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jesteś śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas mija bardzo szybko. Niby to nic takiego... tylko kolejny rok, ale jednak znaczący. Mnie osobiście przynosi motywacje, zwłaszcza, że zaczął się tak perfekcyjnie. Oby tylko było tak dalej :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.