In life

Chill out jest wskazany

Uhh, w końcu jakiś wolny dzień. Środa zapowiadała się intensywna, wiele do ogarnięcia w szkole, a jednak wszystko zakończyło się dobrze i bez krzyku. Przez trzy godziny nudziłam się, oglądając jakiś stary kryminał na polski. Za jakie grzechy? Haha. Teraz za to mogę odpocząć, zająć się swoimi sprawami. Zamierzam nadrobić trochę zaległych odcinków i porobić coś przyjemnego, chill out jest wskazany. Przez cały ten tydzień ciągle coś się dzieje, potrzebuję odrobiny czasu wolnego. Już wczoraj, kiedy pojechałam na mecz siatkówki, odczułam zmęczenie, a wcale nie pocieszała mnie wiadomość o sprawdzianie z lektury, która, jak się okazało, chyba jest po feriach. Ferie, no właśnie. Tylko dwa dni dzielą mnie od dwóch tygodni lenistwa i samych przyjemności! Planuję między innymi zdjęcia, czekam tylko na wolny czas i aż kolega odda mi aparat i porywam przyjaciółkę na jakąś sesyjkę! A tymczasem zmykam, miłego!
zdjęcie z wczoraj...

Related Articles

3 komentarzy:

  1. Jak zwykle notka ciekawa i pełna inspiracji! Czekam na więcej! Buziaki

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Siatkówka <3 Były emocje? :)
    Ja też po feriach mam napięty grafik, ale mimo wszystko przez te dwa tygodnie nie zamierzam uczyć się wcale :) Chcę odpocząć i wrócić do szkoły w pełni sił :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...