In

Zamiast zajęć w szkole...

Hej Hej! Dzisiaj zamiast zajęć w szkole zorganizowaliśmy wypad do kina na polski film Bogowie. Lubię takie wycieczki za to, że możemy trochę oderwać się od codzienności tygodnia, dobrze się bawić, a i opuścić trochę lekcji... Jeśli chodzi o film, podejrzewam, że większości się on spodobał. Śmiechy w sali kinowej, liczne pochwały mówią same za siebie chyba. Sama uważam, że film nie tylko pod względem produkcji, ale i gry aktorów jest dobry. W dodatku tematyka kardiochirurgii trafiła sto procent w moje zainteresowania. Może ktoś z was był, oglądał? Tak czy inaczej, dzień zaliczam na plus. Wróciłam dosyć szybko do domu, ogarnęłam kilka spraw, a teraz na spokojnie zabieram się za notatki. Mam nadzieję, że uda mi się zrobić więcej niż wczoraj, hihihi. Życzę wam miłego wieczoru!

Related Articles

4 komentarzy:

  1. byłam na filmie, podobał mi się

    ________________________________________
    Nowości na grudzień.,czyli to co powinniśmy mieć w szafie !
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię takie filmy, niestety nie miałam okazji na niego jechać :<

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jest zrobić taki wypad ... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mieliśmy iść na to z okazji mikołajek, niestety kino jest już tak zawalone szkołami, że nie damy rady w tym terminie :C

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...