.

13 grudnia 2014

With best friends forever and ever

Hej Hej! Wpadłam tutaj dosłownie na chwilkę, wcześniej nie miałam takiej okazji. A to wszystko przez mój zajęty, ale przyjemnie przeżyty dzień. Wczoraj wieczorem przyjechała do mnie Agata, w końcu się spotkałyśmy. Tak się za sobą stęskniłyśmy, rozmowy przez telefon i facebook'a to już nie to samo, co spotkania. Dzisiaj z samego rana pojechałyśmy razem z dziewczynami do innego miasta, aby spędzić fajnie i świątecznie czas. Łyżwy, wspólne zakupy, pogaduchy przy dobrym jedzeniu i oczywiście cykanie fotek to jest coś, co zdecydowanie poprawiło nam humor! I choć nie powiem, że nie obyło się bez drobnych komplikacji, ale mimo tego, było naprawdę fajnie. Wróciłyśmy po południu, szybko się ogarnęłyśmy i ruszyłyśmy do szkoły na Maraton Pisania Listów Amnesty International. Wróciłyśmy wieczorem. O jeny, jesteśmy takie zmęczona po całym dniu, ale myślę, że jeszcze bardziej szczęśliwe. To był naprawdę fajny dzień. Oby takich zdarzało się więcej, szczególnie w naszym gronie! Tymczasem zmykamy z Agatą obejrzeć jakiś horror.
♥ ♥ ♥
Mam nadzieję, że i wasz weekend jest równie optymistyczny co nasz. Miłego!

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie dni! ;)
    I na marginesie - zjem Cię za zrobienie mi smaka na pizzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmmmmm pizza :)

    ____________________
    ja & mój blog po raz kolejny w magazynie
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że tak dobrze spędziłaś dzień z koleżankami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo nie ma to jak czas spędzony z przyjaciółką <3
    Też brałam udział w Maratonie Pisania Listów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne fotki i jaka pyszna pizza <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie spędzony czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło jest w takim towarzystwie spędzić czas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pizza <333

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mi zrobiłyście smaka na pizze o jejku haha

    http://weronikamat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pozytywnie.! ;)
    Przez Ciebie mam ochotę na pizzę..:D
    Miałabyś może ochotę wymienić się kartką świąteczną.? :) Odp na moim blogu jeśli bd zainteresowana.:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.