30 grudnia 2014

It's cold outside, brr

Hej Hej! Jak tam u was grudniowe wieczory? Mimo wolnego czasu nie jestem tutaj tak często, ale to chyba dlatego, że staram się wykorzystać ten czas najprzyjemniej. Ostatnio jeszcze się przeziębiłam, a najgorzej jest wieczorami, kiedy jest mi bardzo gorąco i czuję się fizycznie rozbita, ale nie jest tak źle. Daję radę, myślę pozytywnie. Staram się nie wychodzić już z domu tak często, ale to praktycznie niemożliwe haha. Jak nie spacery, to trzeba załatwić coś na mieście i tak w kółko. Dzisiaj znowu zmarzłam, pojechałam z mamą na zakupy, a potem zajrzałam do kilku sklepów. Pogoda jest bardzo mroźna, spacery lepiej zamienić na wizyty w domu przy ciepłej herbacie. Jutro już Sylwester, a my z dziewczynami nie mamy nic dokładnie ustalonego. Czyżby spontan? Wiele na to wskazuje. Najważniejsze, byśmy się dobrze bawiły. Zmykam trochę odpocząć, może jutro do was jeszcze zajrzę:)
zimno i ślisko, brrr
Miłego, ciepłego wieczorku. Ściskam i całuję!

9 komentarzy:

  1. spontaniczne decyzje są najlepsze! ^^ chyba, że chodzi tu o zaplanowanie czegoś ważnego, no ale to już inna bajka heh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia ;)
    Uwielbiam spacery w zimę, właśnie wróciłam z prawie godzinnego spaceru z przyjaciółką :D
    Nie zwracałyśmy uwagi na to, że jest zimno, dopiero w domu to poczułam ;p


    Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://w-drodze-ku-doroslosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie i buty :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku Kochana, aby był on lepszy od poprzedniego oraz aby spełniły się wszystkie Twoje marzenia!
    Buziaki,
    Monika

    monikaozdoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku Kochana! Buziaki

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku Kochana! Buziaki

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczesliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem chora :/ Niestety muszę pracować więc nie mogę się wyleczyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.