In outfits

After Christmas

Święta, święta i po świętach... Wielu z nas to mówi, nie lubię tego tak bardzo. Przecież to oczywiste, że to co najlepsze szybko się kończy. Moje minęły równie szybko, wśród najbliższych w ciepłej atmosferze. Mikołaj bogaty, choinka piękna, a jedzenie mojej babci... nic tego nie pobije, szczególnie jej sosu z kluskami i sernika na zimno. Tak mi zasmakował, że aż musiałam kawałek ukraść do domu. Hahah, nie wiecie jak się cieszę, że moja waga po świętach stoi w miejscu. Ale oczywiście i tak nie obyło się dogryzania mi, że nic nie jem i blablabla... 
Myślałam, że śnieg już nie spadnie, a tak oczekiwałam go w Lublinie we Wigilię. Jednak zaskoczył nas i spadł w drugi dzień świąt, co trochę dziwne, ale tej samej nocy mi się wyśnił. Teraz sobie przypomniałam, dlaczego tak bardzo lubię lato i ciepło. Podczas zimowych spacerów można zamarznąć na śmierć! Albo przynajmniej do tego stopnia, by na drugi dzień mieć osłabienie i mały katar -tak właśnie się urządziłam po wczorajszym wieczorze. Ale dobrze, cieszmy się choć na trochę białym krajobrazem. I żyjmy ciepłem w duszy.
zdjęcie z wczoraj... nie mogłam znaleźć czegoś ciekawszego, więc niech będzie i to
bluzka -h&m • spódniczka -bershka
A jak wam minęły tegoroczne święta?

Related Articles

9 komentarzy:

  1. piękną masz spódniczkę! :)
    i racje, wszystko co piękne szybko się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Minęły bardzo miło, ale za szybko... ;p
    Śliczne zdjęcia :)
    Ja lubię zimę, śnieg i mróz. Spacer w taką pogodę jest najlepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeznaczona i ja także jestem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Święta to specyficzny czas, szykujemy się i cieszymy na nie miesiącami, a po 2 dniach już wszystko mija, dobrze, że jedzenie zawsze ze świąt zostaje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz długie włosy :o
    http://agatacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie śnieg spadł pierwszego dnia świąt :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...