9 listopada 2014

#with my best girls

Moi przyjaciele są dla mnie jak rodzina, przyjaciółki to prawdziwe siostry. Uwielbiam spędzać z nimi czas, wygłupiać się, rozmawiać o wszystkim i o niczym, oglądać filmy, robić głupie selfie, nagrywać zabawne videa, tworzyć wspomnienia... Korzystając z długiego weekendu i faktu, że na te kilka dni mam dom dla siebie, zrobiłyśmy nocowanie. Było.. Jak było? O jeeeju, biorąc pod uwagę ostatnie tygodnie, to chyba dawno się tak nie uśmiałam. Dopadła mnie ostatnio faza śmiechu -śmieję się z niczego, w najmniej spodziewanych momentach. Przytrafiają mi się różne rzeczy, spotykam różnych ludzi, chyba przeznaczenie mi sprzyja.Ale wracając do tematu, ubawiłyśmy się, nagotowałyśmy i... napiekłyśmy również! Masz słoik nutelli, czekolady, ciastka, a twoja przyjaciółka ma ochotę na coś słodkiego. I myślisz, że tamte rzeczy ją zadowolą, nie? Nie, bo ona ma ochotę na babeczki! Hahah, kobiece dziwne zachcianki. Dołączył do nas kolega, obejrzeliśmy jakieś filmy, które akurat były puszczane w telewizji tej nocy. Śmiech nie opuszczał nas cały czas, ta noc pozostanie mi pod wieloma względami w pamięci. Zasnęłyśmy wczesnym rankiem, opadłam z sił... Kiedy się przebudziłyśmy po jedenastej, jedyne o czym marzyłam, to kawa. Najlepsza pod słońcem kawa. I jedyne co teraz robię, to zbieram siły, odpoczywam. Ale wiecie co? Naprawdę mi tego brakowało. Moje najlepsze dziewczyny!
 uwielbiam to zdjęcie!
a za to mam nadzieję, że nie stracę głowy, hihihi
Życzę wam udanego wieczoru, do następnego :*!

7 komentarzy:

  1. pozytywne zdjęcia!

    __________________________________________
    fashion stylizacja w najbardziej hot kolorach
    http://WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas spędzony z przyjaciółmi poprawia humor, sama to wiem! Super fotki. :)
    ankens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto otaczać się pozytywnymi ludźmi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas spędzony z przyjaciółmi to najlepszy czas :) Pamiętam jak byłam w Twoim wieku tez organizowałam nocowania, chodziłam też do przyjaciółek i bawiłyśmy się jak nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne z was dziewczyny :) Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku,dawno nie miałam okazji to takiego wyszalenia się z przyjaciółkami.Tęsknię za tym i dlatego tak mocno wyczekuję wakacji :C

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.