29 listopada 2014

Rodzinny wieczór

Hej Hej! Wpadłam do was dosłownie na chwilkę, ponieważ mam niewiele czasu. Czuję się już lepiej. Weekend rozpoczął się dla mnie miło i zamierzam go wykorzystać w jak najbardziej przyjemny sposób. Byłam u Kari, zrobiłyśmy prezentację na biologię, pogadałyśmy i zwinęłam się do domu. Ogarnęłam kilka rzeczy. A później razem z rodzicami siedziałam w kuchni i pichciłam pizzę. Potem pewnie obejrzymy jakiś fajny film. Ten wieczór spędzimy razem, tak trochę rodzinnie. Zdecydowanie lubię takie wieczory!
Zmykam, miłego wieczoru!

11 komentarzy:

  1. Miłego weekendu :)
    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmmmmm zjadłabym !

    __________________________________
    fashionblogger,styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam! Ja tak dawno nie jadłam domowej pizzy :< Narobiłaś mi smaka!

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rodzinne wieczory są świetne, choć moja jest trochę ukrócona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bardzo lubię takie wieczory, bo rodzina jest najważniejsza;)

    OdpowiedzUsuń
  7. aż zgłodniałam, wiesz co! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mhm...Uwielbiam robić pizzę z mamą, a potem zajadać się nią wspólnie przy filmie, calą rodziną :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.