.

11 października 2014

Ostatnio obejrzane

Kiedyś miałam więcej czasu, aby oglądać filmy. Więcej czasu i więcej ochoty. Kiedyś... Ale od jakiegoś czasu znowu chętnie w wolne dni poświęcam na to czas. Wracam do weekendowej rutyny! Dzisiaj chciałam wam przedstawić kilka filmów, które w ostatnim czasie obejrzałam albo które stały się moimi ulubieńcami na jesienne wieczory. Może się przyda ten post i zobaczycie coś całkiem nowego, innego! A więc zacznijmy...
Gnijąca panna młoda
Film reżyserii Tima Burtona. Genialny! I tak, wiem, mam prawie siedemnaście lat, a oglądam takie bajeczki. Ale film jest naprawdę ciekawy i powiedziałabym, że ma klimat, który czasami może przyprawić o dreszcze, szczególnie tych młodszych. 
• Victor przypadkiem oświadcza się nieżyjącej dziewczynie. Nieboszczka zabiera młodzieńca ze sobą do świata zmarłych, by go poślubić. 

Jestem Bogiem
Film, który obejrzałam wczoraj z chłopakiem. Mnie się osobiście podobał, ale może to zasługa Brada Coopera, chociaż uważam, że nie tylko. Gra aktorska, sama akcja i tematyka filmu spodobała mi się. Także mogę wam polecić coś takiego na luźniejszy wieczór.
• Eddie Morra jest niespełnionym, pogrążonym w depresji pisarzem. Eksperymentalny narkotyk, NZT, powoduje, iż staje się on geniuszem i człowiekiem sukcesu. 
Jeden dzień
Absolutnie piękny film! Jeden z moich ulubionych. Jest wzruszający, delikatny, pełen ludzkich uczuć. I w dodatku Anne Hathaway! 
• Emma (Anne Hathaway) i Dexter (Jim Sturgess) poznają się w noc ukończenia szkoły - 15 lipca 1988 roku. Ona jest dziewczyną z klasy robotniczej, ma ambicje, marzy o uczynieniu świata lepszym. On jest bogatym uwodzicielem, który pragnie, by świat układał się tak, jak on tego pragnie. Postanawiają spotykać się ze sobą 15 lipca, każdego kolejnego roku. Przez  następnych dwadzieścia lat dowiadujemy się o ich miłościach, złamanych sercach, sukcesach, ziszczonych nadziejach i niespełnionych marzeniach. 
Bez mojej zgody
Film poleciła mi kiedyś przyjaciółka. Uwielbiam dramaty, dlatego uważam, że ten jest jednym z lepszych, jakie udało mi się obejrzeć. Wzruszający, piękny. Jeśli macie ochotę na trochę smutków, to polecam.
• Sara i Brian wiodą spokojne życie. Idylla zostaje jednak przerwana, gdy dociera do nich przerażająca informacja o chorobie córki. Aby ratować życie dziecka, para podejmuje trudną decyzję, która na zawsze zmieni ich życie. Dylematy etyczno-moralne zmieniają ich relacje. Prawdziwy koszmar zaczyna się jednak, kiedy ich druga córka odkrywa prawdę dotyczącą jej poczęcia. 

Inne filmy, jakie mogę wam polecić to m.in.: Kwiat pustyni, Harry Potter, Nietykalni, Inna kobieta oraz Mroczne cienie.
Miłego weekendu!

8 komentarzy:

  1. oo a u mnie ciuszki z obrazkiem Gnijącej Pani Młodej do rozdania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądałam i czytałam Bez mojej zgody- mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie filmy , to codzienna rytyna każdej nocy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam żadnego, ale z chęcią to zmienię! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ogądałam tych filmów

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. nie oglądałam żadnego z wyżej wymienionych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam tylko gnijącą pannę młodą, ale bardzo dawno! Dziękuję Ci z ate filmy, dziś usiądę i pewnie obejrzę chociaż 2! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oglądałam Bez mojej zgody, a Jeden dzień czytałam. Super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.