.

4 października 2014

...na tą chwilę powracam

Chyba każdy z nas ma gorsze dni, ja je miewam często niestety... Długi okres czasu dla was nie pisałam i zaniedbałam bloga brakiem postów. Wiele się u mnie wydarzyło, nie wszystkim mogę się pochwalić, bo w sumie to nie wiem, czy jest czym. Miałam nerwowe dni, dużo emocji, dużo łez i zdezorientowania. Jestem nerwową osobą, ale poza tą wadą mam jeszcze jedną -jestem przewrażliwiona i niektóre sytuacje biorę za bardzo do siebie, potrafię zrobić z czegoś dobrego coś złego i to jest chyba najgorsze. Tak czy inaczej miałam powody, dlaczego na tak długi okres czasu darowałam sobie bloga. Mam nadzieję, że będzie lepiej, bez żadnych przykrych niespodzianek. A na tą chwilę powracam do blogowania, zamierzam regularnie pisać i dzielić się tym, co zawsze. Nie chcę obiecywać, że nowe posty będą zalewać stronę główną Stay Beautiful, ale mam taką nadzieję, że jednak nie zrezygnujecie z odwiedzin tej strony. 
Miłego weekendu! I do zobaczenia w następnym poście

7 komentarzy:

  1. trzymam kciuki za te lepsze dni!

    _____
    a u mnie?
    pachnąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne, żeby wszystko się ułożyło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wracaj do nas, wracaj :)
    też jestem wrażliwa i znerwicowana :/ i często ostatnio płaczę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jesteś nerwowa :/ Trzymam kciuki, żeby wszystko Ci się ułożyło

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie włosy! *-* Zapraszam na nowy post z relacją z wystawy obrazów Beksińskiego ♥ Polecam i pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. pamiętaj nigdy nie dawaj ponieść się emocją na blogu. Musisz zostawiać swój świat i problemy poza postami. No chyba że chodzi tu o brak czasu bo to również związany problem ale z blogiem :)
    Super post :) Zaprasza również do siebie na konkurs( do wygrania leginnsy od Shock share&block)!!!!

    POZDRAWIAM CIEPLUTKO!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.