In life

"Masz ich jeszcze dziesięć."

Czy jest ktoś, kto uwielbia jesień? Ktoś ceni ją bardziej od innych pór roku? Co tak naprawdę w niej lubimy, a co szczerze nienawidzimy? Tytuł z poprzedniego postu ma trochę racji. Jesień to dla mnie ciężka pora roku. Z moich obserwacji wynika, że zawsze najgorsze zdarza się we wrześniu. Przypadek czy ironia losu? Październik jednak również okazuje się dwulicowy. Czyżby dwa miesiące codziennego zwykłego szczęścia mniej? Jak to powiedziała moja przyjaciółka: "masz ich jeszcze dziesięć". Pocieszające.
Jesienią opadają liście z drzew, jesienią czuć zapach jabłecznika w kuchni, jesienią jest chłodniej.. Jesień to niewątpliwie czas na grube swetry, kurtki, czapki i inne zbędne, a jednocześnie potrzebne akcesoria. Jesienią, tak, właśnie jesienią, dopada nas zły humor. Depresja. Jesień jakby usprawiedliwia depresję, jesienią nie trzeba być młodym, zdrowym, aktywnym jak latem, jesienią można sobie popłakać, jesień to pora ludzi samotnych. Najbardziej przygnębiająca pora roku okiem pisarzy i poetów. I mnie. Nie lubię jesieni, a jedyne co w tej chwili mnie martwi, to zagrażająca mi samotność. 

Related Articles

3 komentarzy:

  1. Anonimowy5:18 PM

    Gdzie zrobione zdjęcie ? Prześliczne takie nastrojowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W parku w moim mieście:)

      Usuń
  2. Ja lubię tą złocistą jesień :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...