In photos

Idzie jesień, będzie psychicznie trudniej.

Zgodnie z planami, spędziłam wczorajszy dzień z przyjaciółkami. Upiekłam ciasto, zaparzyłam herbatę. Były rozmowy, śmiechy i zdjęcia. Miałyśmy obejrzeć film, naszykowała ich Kari chyba z dziesięć. Usunęłam połowę, decyzja? Nic nie obejrzałyśmy, wolałyśmy inaczej nadrabiać wspólny czas. Po południu poszłyśmy do parku na trochę fotek. Jesień chłodna, więc jak wracałyśmy, trochę zmarzłam. Efekty myślę, że nie są jakieś super ekstra wystrzelone w kosmos, ale zdjęcia mi się podobają. Typowo jesienne, pełno liści, trochę słońca i ubrudzone conversy! Znowu będę musiała je prać, brudne te liście w tym roku coś haha:) Mam mało czasu, dlatego zostawiam was z pierwszą częścią zdjęć, a ja zmykam!

Buziaki!

Related Articles

9 komentarzy:

  1. ładna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! A skąd masz taki śliczny sweterek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metka New Looka, ale zakupiłam go w sh ostatnio. :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia : )
    W 100 % widać Jesień : ) Przepiękny sweterek ; )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami lepiej wyjść na zewnątrz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz śliczny sweterek !! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taką samą kurtke :)

    http://v-and-j-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia! super klimat!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię tego,kiedy rano i wieczorem potwornie marznę,a w ciągu dnia jest mi ciepło.Nie wiem wtedy nigdy co na siebie narzucić :C

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...