.

14 października 2014

Dzień Edukacji Narodowej

Hej, kochani! Chciałam do was wpaść wczoraj, ale przeznaczyłam ten dzień na odpoczynek i parę innych spraw. Wyjątkowo miły był ten poniedziałek. Tymczasem dzisiaj Dzień Edukacji Narodowej, kolejny luźniejszy dzień. Zastanawiałam się, czy iść do szkoły na te półtorej godziny, ale skoro odwołali nam zajęcia, to powiedziałam sobie czemu nie. Głupio by było nie złożyć trochę życzeń nauczycielom... Minęło szybko i jestem w domu od jakiegoś czasu, mam kilka planów. Babcia odwiedzi nas po południu, dawno się nie widziałam z nią. Mój dziadek pojechał do Niemczech, więc podejrzewam, że czeka mnie niedługo trochę niemieckich słodkości. Tak czy inaczej, pozostanę chyba w domu i przy okazji będę trzymać kciuki za egzamin mojego chłopaka. 
przy okazji coś z dzisiaj... • koszula -KappAhl • spodnie -H&M
Miłego dnia, trzymajcie się!

3 komentarze:

  1. Ładnie :) Ja miałam wolne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja!
    Ja miałam dziś wolne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się spodnie :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.